۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
عرضه ۵۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای توسعه فرودگاه کیش

عرضه ۵۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه برای توسعه فرودگاه کیش

با مجوز سازمان بورس، صکوک مرابحه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز یکشنبه مورخ ۲۴ مهر ۱۴۰۱ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال جهت تکمیل احداث ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی کیش از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری امین آوید به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه امین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک ملت می‌باشد.

شایان ذکر است، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش پیش از این دو مرتبه از طریق انتشار اوراق اجاره و خرید دین در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ مجموعاً به مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال اقدام به تامین مالی نموده است.

کد خبر: ۱۸۰٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha