۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
بازارچه‌ صنایع دستی در جاده‌های پرتردد اردبیل ایجاد می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی اردبیل:

بازارچه‌ صنایع دستی در جاده‌های پرتردد اردبیل ایجاد می شود

اردبیل - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در جاده‌های پرتردد و ایجاد جمعه بازار صنایع دستی از برنامه‌های سال جاری در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا شایقی صبح چهارشنبه در بازدید از کارگاه‌های صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن صنعتگران و فعالان صنایع دستی در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود که در همین راستا ۴۰ نفر از صنعتگران از بیمه برخوردار شدند.

وی از معرفی صنعتگران کارگاه‌های فعال صنایع دستی شهرستان به صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان خبر داد و گفت: با بازدیدهای انجام شده فعالان این حوزه که واجد شرایط هستند، شناسایی و برای بهره‌مندی از بیمه به صندوق معرفی می‌شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل بیان کرد: در راستای صدور پروانه‌های تولید انفرادی کارگاهی و کارت شناسایی صنعتگران حوزه صنایع دستی نیز پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام می‌شود.

شایقی تجهیز و تعمیر مرکز آموزش شماره یک و دو صنایع دستی در اردبیل را از برنامه‌های امسال برشمرد و تصریح کرد: هماهنگی با پایگاه‌های بسیج در خصوص ارایه دوره‌های آموزشی رایگان صنایع دستی نیز انجام می‌شود.

وی از معرفی فعالان صنایع دستی اردبیل برای دریافت تسهیلات کم‌بهره در جهت حمایت از آنها خبر داد و افزود: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در جاده‌های پرتردد شهرستان و ایجاد جمعه بازار صنایع دستی از دیگر برنامه‌های امسال است.

کد خبر: ۱۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha