۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
تکمیل حدود ۶ کیلومتر از باند دوم مسیر کاشان- ورکان
رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصفهان مطرح کرد؛

تکمیل حدود ۶ کیلومتر از باند دوم مسیر کاشان- ورکان

اصفهان - قدیری، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شش و نیم کیلومتر از باند دوم مسیر کاشان-برزک-ورکان تکمیل و به زودی افتتاح می شود.

محسن قدیری‌ در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم بخش برزک ایمن سازی و ساخت باند دوم جاده کاشان-برزک-ورکان بوده است، اظهار داشت: به این منظور یک ردیف بودجه ملی برای این مسیر اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه این پروژه برای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بااهمیت بود، ابراز داشت: بر این مبنا و با تلاش شبانه روزی باند دوم مسیر کاشان-برزک-ورکان به طول ۶ و نیم کیلومتر تکمیل و به زودی افتتاح می شود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مسیر کاشان-برزک-موته هم عملیات اجرایی این مسیر در حال اجرا است، تصریح کرد: ۱۵ کیلومتر از این جاده نیز به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه تقاطع های غیرهمسطح دیگر این مسیر نیز در اولویت های بعدی اجرا هستند، تصریح کرد: امیدواریم به زودی با انتخاب پیمانکار شاهد ساخت و افتتاح از دیگر تقاطع های غیر همسطح باشیم.

قدیری افزود: در مورد مسیر ۲۳ کیلومتری روستای بارونق تا سه راهی شهر برزک نیز قراردادی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ کیلومتر از این مسیر در حال اجرا است، گفت: این قسمت از مسیر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای این پروژه ۶۱۱ هزار مترمکعب خاکبرداری شده است، تاکید کرد: ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاک ریزی و ۳۵ هزار و ۸۰۲ متر مکعب زیراساس و ۴۴ هزار و ۷۵۰ مترمکعب اساس این پروژه نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ابنیه فنی و ۲۴ هزار تن آسفالت نیز برای این پروژه به کار رفته است.

کد خبر: ۱۷۹٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha