مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و کویت ۲۵ مهر برگزار می‌شود

مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و کویت ۲۵ مهر برگزار می‌شود

نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتاق مشترک ایران و کویت دوشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۴ و ۱۵ در طبقه ششم ساختمان جدید اتاق ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتاق مشترک ایران و کویت دوشنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۴ در طبقه ششم ساختمان جدید اتاق ایران واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی شماره ۱۷۵ برگزار خواهد شد. استماع عملکرد هیات مدیره در سال ۹۹ و تصویب آن و استماع گزارش مالی و گزارش بازرس قانونی مربوط به سال مالی ۹۹ و تصویب آن در دستور کار این نشست خواهد بود.

همچنین نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این اتاق مشترک نیز در همین تاریخ و از ساعت ۱۵ در طبقه ششم ساختمان جدید اتاق ایران برگزار خواهد شد. استماع عملکرد هیات مدیره و بازرس قانونی منتهی به سال ۱۴۰۰ و تصویب آن، استماع و تصویب گزارش مالی و گزارش بازرس قانونی مربوط به سال مالی ۱۴۰۰ و تصویب آن، بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱، تعیین ورودیه و حق عضویت سالانه اعضا، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل و سایر موارد که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده باشد، در دستور کار این نشست خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۸٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha