۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
تولید و اشتغال در کارخانه بیسکوییت دره شهر ۵ برابر شد
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

تولید و اشتغال در کارخانه بیسکوییت دره شهر ۵ برابر شد

ایلام- مدیر کارخانه تولید بیسکوییت دره شهر گفت: در سال جاری تولید و اشتغال در این کارخانه به پنج برابر افزایش یافته است.

امین رشنو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با هدف رونق کسب و کار در منطقه، بزرگترین کارخانه تولید بسیکوییت استان ایلام در شهرستان دره شهر در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شده است.

وی گفت: این کارخانه در اوایل با یک خط تولید به بهره برداری رسید و تولید روزانه آن ۲۵ تن انواع بیسکوییت است.

رشنو افزود: در این کارخانه ۱۲ مدل بیسکوییت در طعم‌ها و وزن‌های مختلف تولید می‌شود، تمام آزمایشات میکروبی و شیمیایی طبق استاندارد تعریف شده بر روی محصولات انجام و پس تایید نهایی به بازار عرضه می‌شود.

مدیر کارخانه تولید بیسکوییت دره شهر ادامه داد: با راه اندازی خط دوم این واحد تولیدی در سال ۱۴۰۱ میزان تولید و اشتغال نیز به ۵ برابر افزایش یافته است.

رشنو بیان کرد: با افزایش تولید هم اکنون ۱۲ مدل بیسکویت با بسته بندی مختلف در این واحد تولید می‌ شود،توان تولید این واحد تولیدی روزانه ۲۵ تن و در ماه حدود ۶۵۰ تن انواع بیسکوییت است و تمام محصولات ما صادرات محور هستند.

صادرات بیسکوییت به کشورهای مختلف

وی عنوان کرد: در این واحد تولیدی سالانه ۸ هزار تن بیسکوییت تولید و روانه بازارهای مصرف می‌شود.

مدیر کارخانه تولید بیسکوییت دره شهر اضافه کرد: در این واحد تولیدی به کشورهای افغانستان، پاکستانف عراق، سوریه صادرات انجام می‌شود.

وی گفت: این کارخانه با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تازه‌ترین مواد اولیه محصولات خود را تولید می‌کند، ۹۰ درصد مواداولیه ای که در تولید بیسکویت استفاده می کنیم تولید داخل است.

رشنو اضافه کرد: گرانی مواد اولیه و عدم حمایت‌های تشویقی از مهمترین موانع سرراه تولید این کارخانه است که اگر برداشته شود به رونق تولید و اشتغال بیشتر در آن کمک می‌کند.

وی گفت: این کارخانه در کنار تولید محصول باکیفیت و تامین بازارهای داخل و خارج کشور توانسته برای ۱۰۵ نفر نیز به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.‌

کد خبر: ۱۷۶٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      امیدوارم صحت داشته باشه فقط وام بلند مدت کم بهره نگیرن بزن زیرهمه چی