۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
عملیات اجرایی احداث نخستین بندر خصوصی خواجه نفس آغاز شد
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان:

عملیات اجرایی احداث نخستین بندر خصوصی خواجه نفس آغاز شد

گمیشان- مدیر بنادر و دریانوردی گلستان با اشاره به اینکه مجوز احداث نخستین بندر خصوصی کشور یکسال دیگر تمدید شد از آغاز عملیات اجرایی این بندر در خواجه نفس خبر داد.

اله یار اسعدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث بندر خصوصی خواجه نفس پس از یک دوره توقف به طور رسمی از ابتدای ماه جاری آغاز شد.

وی افزود: فعلاً اراده سرمایه‌گذار بر ساخت بندر است و عملیات احداث اسکله، پس کرانه، کارهای برقی و روشنایی را آغاز کرده است.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان ادامه داد: استاندار گلستان در دو هفته گذشته دو مرحله از روند اجرای این پروژه بازدید داشته‌اند و معتقد هستند باید در نوار ساحلی 131 کیلومتری گلستان یک بندر فعال وجود داشته باشد که در شرایط فعلی بندر خواجه نفس و با سرمایه‌گذار فعلی است.

وی با این توضیح که بندر خواجه نفس، بندر چند منظوره خواهد بود، تصریح کرد: مجوز ساخت بندر در گلستان به مدت یکسال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شده است و در صورت مطابقت زمان‌بندی با اجرای پروژه، این مجوز تمدید می‌شود.

اسعدی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ساخت اسکله انجام و به عنوان بارانداز چوب راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: اراده و پیگیری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی، استانداری گلستان و بنادر و دریانوردی استان برای اجرای این پروژه وجود دارد و امید داریم سرمایه‌گذار هم همکاری لازم و تزریق مالی مناسب به پروژه داشته باشد تا اجرای این بندر محقق شود.

کد خبر: ۱٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha