۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
بهبود قانون تجارت برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاری الزامی است
کارشناس بازار سرمایه:

بهبود قانون تجارت برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاری الزامی است

کارشناس بازار سرمایه گفت: بهبود قانون تجارت برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاری الزامی است و با اصلاحات موثر می‌توان از فرصت حضور عامه مردم در این بازار، سرمایه‌ها را به سمت فعالیت‌های مولد هدایت کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)؛ سعید درخشانی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه مساله اصلی بازار سرمایه از سال ۹۹ شروع شد و تصمیمات خلق الساعه که اقتصادی نبوده بازار را دچار بحران کرد به بورسان گفت: در دولت سیزدهم نباید ترس از ریزش بازار وجود داشته باشد و رنگ و بوی بحث‌های سیاسی نیز باید در بازار کمرنگ‌تر شده و به سمت اقتصاد و پیش‌بینی‌پذیر بودن آن حرکت کند.

وی افزود: به دلیل سیاست‌هایی که بانک‌های مرکزی دنیا در پیش گرفته‌اند، بازارهای جهانی وضعیت خوبی ندارند و این مسائل نقدینگی را به سمت و سوی تولید هدایت نمی‌کند و البته در پیش گرفتن سیاست انقباضی در کشور ما هم بازار را دچار بحران کرده است.

سعید درخشانی در ادامه اظهار کرد که بهبود قانون تجارت برای بهبود شرایط سرمایه‌گذاری الزامی است و با اصلاحات موثر می‌توان از فرصت حضور عامه مردم در این بازار، سرمایه‌ها را به سمت فعالیت‌های مولد هدایت کرد به طوری که این موضوع هم تضمین‌کننده منافع سهامدار بوده و هم می‌تواند اقتصاد را به مسیر درست برگرداند.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha