۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
تخلف ۳.۸ میلیارد تومانی واحدهای صنفی خراسان جنوبی در سال جاری
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد؛

تخلف ۳.۸ میلیارد تومانی واحدهای صنفی خراسان جنوبی در سال جاری

بیرجند- جرجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

عباس جرجانی در گفت و گو با بازار با اشاره به اجرای طرح های نظارتی در استان بیان کرد: این طرح ها با هدف حفظ تعادل بازار و جلوگیری از تخلف های احتمالی اجرایی می شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: گشت مشترک نظارت و بازرسی از مدارس غیردولتی با هدف نظارت بر رعایت شهریه های ابلاغی و جلوگیری از تخلف احتمالی گرانفروشی خدمات آموزشی و اخذ مبالغ اضافی (تحت عناوین کلاسهای مکمل و فوق برنامه) در بیرجند برگزار شد.

جرجانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ هزار و ۵۱۷ مورد بازرسی از بازار انجام شده است، گفت: طی این بازدید ها ۹۴۰ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تخلفات در حوزه خوار بار، پوشاک، لوازم خانگی و نانوایی‌های استان بوده است، افزود: این پرونده ها در استان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کد خبر: ۱۷۶٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha