۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
پرداخت  ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت به متقاضیان اصفهانی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت به متقاضیان اصفهانی

اصفهان- شریفی، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پنج هزار و ۷۳۴ واحد دام و طیور در قالب دامدار کارت و مرغدار کارت تسهیلات حمایتی دریافت کردند.

امید شریفی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مطالبات و نیازهای دامداران سرمایه در گردش بوده است، اظهار داشت: بر این مبنا و به منظور پرداخت تسهیلات آسان دامدار کارت به متقاضیان مربوطه اعطا می شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات خارج از قوانین جاری اعطای تسهیلات بانک‌ها است، ابراز داشت: بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل پرداخت این تسهیلات معرفی شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی مرغداری و دامداری پس از حذف ارز ترجیحی نهاده های دام را از طریق ارز نیمایی دریافت می کنند، گفت: این موضوع باعث شده است که یک بار مالی هم بر فعالین این بخش تحمیل شود و از این رو دامدار کارت بخشی از این بار مالی را جبران می کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی دام و طیور برای دریافت دامدار کارت به بانک معرفی شده اند، گفت: جمع اعتبارات مالی برای متقاضیان دریافت دامدار کارت تاکنون بیش از ۳۹۲ میلیارد ریال بوده است.

اعطای ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب دامدار کارت و مرغدار کارت

شریفی با اشاره به اینکه از بین متقاضیان ثبت نام شده تاکنون پنج هزار و ۷۳۴ واحد تولیدی در صنعت دامداری و کشاورزی واجد شرایط دریافت دامدار کارت بوده اند، تاکید کرد: به این افراد تاکنون بیش از ۱۰۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب دامدار کارت و مرغدار کارت در سطح استان اصفهان اعطا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بالارفتن هزینه هست جاری برای فعالین بخش دامداری گفت: به منظور هرگونه تغییر در قیمت اقلام تولیدی در این حوزه اتحادیه های مرکزی رایزنی های لازم را با دولت انجام می‌دهند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون دولت برای تغییر قیمت مصوب مرغ و تخم مرغ هیچ تصمیمی نگرفته است، اظهار داشت: بر این مبنا قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای هر کیلوگرم مرغ است که دولت تعیین کرده است و هرگونه فروش بیش از این مقدار خلاف است.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha