۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
بیشترین فشار گرانی بر روی تولیدکنندگان است| حمایت مردم از کالای داخلی
فیلم استان ها؛

بیشترین فشار گرانی بر روی تولیدکنندگان است| حمایت مردم از کالای داخلی

اردبیل- فعال صنعت چوب گفت: بیشترین فشار گرانی بر روی تولیدکنندگان است؛ چرا که مصرف کننده نهایتا در صورت عدم توان، کالایی را نمی خرد ولی تولیدکنندگان به اجبار هم که شده کار تولید را ادامه می دهند.

حمید جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کرونا و گرانی در سال های اخیر باعث کاهش و بی رونق شدن فعالیت تولیدکنندگان در صنعت چوب شده است.

وی اظهار کرد: ما در تولیدات خود بیشتر از چوب راش استفاده می کنیم تا کیفیت کار بهتر باشد و مشتریان از ما راضی باشند.

فعال صنعت چوب با بیان اینکه کیفیت تولیدات چوبی داخلی بهتر از تولیدات کشورهای اروپایی نباشد، کمتر هم نیست گفت: البته باید در نظر داشت که بیشتر مواد اولیه ما از جمله پارچه و چوب وارداتی هستند.

جودکی افزود: مردم به دنبال جنس ایرانی هستند و دوست دارند از تولید داخل حمایت کنند.

فعال صنعت چوب با اشاره به افزایش شدید و مستمر قیمت ها در بازار اظهار کرد: ما به عنوان تولیدکننده هم مردم این کشور هستیم و این گرانی بر کار ما نیز تاثیر گذاشته است.

جودکی گفت: دولت هیچ حمایتی از ما نکرده و نمی کند؛ به ویژه از زمانی که موضوع خصوصی سازی مطرح شده کسانی که می تواند روی پای خودشان بایستند در بازار هستند.

وی افزود: بیشتر فشارها در بحث گرانی بر روی تولیدکنندگان است؛ چراکه مصرف کننده نهایتا در صورت عدم توان، کالایی را نمی خرد ولی ما تولیدکنندگان هم به لحاظ شغلی و هم به خاطر پرسنلی که با ما کار می کنند، مجبور هستیم مواد را خریداری و جنسی را تولید کنیم.

کد خبر: ۱۷۴٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha