۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
پرچمدار ام تا پایان سال راهی جاده ها می شود
انتشار تصاویر جاسوسی ب ام و ام ایکس 

پرچمدار ام تا پایان سال راهی جاده ها می شود

گروه خودروسازی ب ام و پرچمدار جدید ام به نام ام ایکس را تا پایان ماه جاری و زودتر از موعد رونمایی می کند، این خودرو مجهز به پیشرانه هشت سیلندر با ۷۰۰ اسب بخار راهی بازار می شود.

بازار؛ گروه خودرو: اوایل سال میلادی جاری اخباری در خصوص تولید محصول اس یو وی جدید از گروه خودروسازی ب ام و منتشر شد، محصول مذکور ام ایکس نام داشت که براساس آخرین اطلاعات این خودرو شاسی بلند به عنوان پرچمداری ام تا پایان سال میلادی جاری راهی خیابان ها خواهد شد.

اما به تازگی تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده که نشان می دهد باواریایی ها تمایل به معرفی و رونمایی زودهنگام این محصول دارند. در تایید این موضوع چندی پیش گروه خودروسازی ب ام و مقاله ای را در سایت خود منتشر کرد که نشان می داد ایکس ام تا پایان شهریور ماه سال جاری رونمایی خواهد شد. هرچند که تاکنون جزییاتی در خصوص تولید، عرضه یا مشخصات فنی این خودرو از سمت خودرو ساز مذکور منتشر نشده است. هرچند که در روزهای آینده باید منتظر شنیدن اخبار متعدد در خصوص این خودرو باشید.


شنیده ها حکایت از آن دارد که ام ایکس احتمالا یک سیستم پلاگین هیبرید برای حرکت دارد، قوای فنی این خودرو پیشرانه ۴.۴ لیتری تویین توربو بوده که پیش از استفاده در این محصول در سایر خودروهای ام نیز تعبیه شده است. ام ایکس با پیشرانه هشت سیلندر وی شکل و قوای الکتریکی می تواند ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. این احتمال وجود دارد پیشرانه مذکور با قدرت ۶۴۴ روی ام ایکس نصب شود. این پیشرانه به ترتیب در دو قدرت مذکور می توانند ۱۰۰۰ تا ۸۸۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

ب ام و ایکس ام مجهز به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک طراحی شرکت زد اف است. تکنولوژی پلاگین هیبرید این خودرو به گونه ای است که می تواند تا سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت روی حالت برقی حرکت کند، در سرعت بیشتر از ۷۰ کیلومتر در ساعت قدرت تولیدی این خودرو از حالت الکتریکی به حالت بنزینی تبدیل می شود.

مدارکی در خصوص ثبت اختراع جدید گروه خودروسازی ب ام و روی محصول ام ایکس منتشر شده که نشان می دهد این خودرو با فناوری جدید الکتریکی راهی بازار خواهد شد. ظاهار این خودرو شباهتی به خودروهای کانسپت ب ام و داشته که نمای جلو و ستون آن باریک در کنار سقف کوپه ای آن می تواند نظر مشتریان را جلب کند.

اگر خبر معرفی و رونمایی ام ایکس در ماه جاری صحت داشته باشد، احتمالا باید به زودی منتظر دریافت اطلاعات و جزییات نوبرانه جدید باواریایی ها برای رقابت در بازار های جهانی بود.

کد خبر: ۱۷۴٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha