۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
دولت به محرومیت‌زدایی از گلستان اهتمام ویژه‌ای دارد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:

دولت به محرومیت‌زدایی از گلستان اهتمام ویژه‌ای دارد

گرگان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: تصویب ۱۹۰ پروژه مهم و محوری در دو سفر رئیس جمهور به گلستان، از اهتمام ویژه دولت به محرومیت‌زدایی از گلستان حکایت دارد.

قدرت الله عابدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان اجرای ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۶۳۱ میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون ۱۵۵ درصد از اعتبارات آن محقق شد.

وی با یادآوری اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان در دی‌ماه ۱۳۹۷ اجرای ۶۹ طرح و پروژه مصوب شد، افزود: تاکنون حدود دو هزار و ۸۲ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: در هر دو سفر، تیم‌های کارشناسی استان و کشور در نهاد ریاستجمهوری و برنامه و بودجه تأکید بر ایجاد پیش نیازهای توسعه استان مبتنی بر اسناد بالادستی بوده؛ به همین دلیل شاهد بیشترین خط مشی اقتصادی و اجتماعی در مصوبات سفر هستیم.

وی به پروژه‌های مصوب در دو سفر هم اشاره و بیان کرد: تکمیل سد نرماب به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تأمین آب تاریخ استان، زهکشی ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی شمال استان به عنوان گسترده‌ترین پروژه اصلاح خاک شمال کشور و توسعه زیرساخت‌های میگو به عنوان بزرگ‌ترین پروژه آبزی‌پروری در حاشیه خزر گویای اهتمام ویژه دولت به موضوعات اقتصادی است.

عابدی با تأکید بر اینکه توسعه اقتصادی استان مستلزم ایجاد توسعه در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت است، خاطرنشان کرد: در سفر اول و دوم به اجرای پروژه های بخش آب و انرژی توجه ویژه‌ای شده است و همه این موضوعات از اهتمام ویژه دولت به محرومیت‌زدایی از گلستان حکایت دارد.

کد خبر: ۱۷٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha