۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
جهش تولید با رفع موانع کسب و کار محقق می‌شود
نماینده مردم همدان در مجلس:

جهش تولید با رفع موانع کسب و کار محقق می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: درصدد هستیم که در مجلس گره‌هایی را از اشتغال کشور بازکنیم و جهش تولید که با رفع موانع صورت می‌گیرد را دنبال کنیم تا اقتصاد کشور نفسی بکشد.

به گزارش بازار، احمد حسین فلاحی با مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی دیدار و گفت‌وگوکرد. در ابتدای این دیدار مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی گزارشی از برنامه های خود ارائه کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام فلاحی گفت: درصدد هستیم که در مجلس گره‌هایی را از اشتغال کشور بازکنیم و جهش تولید که با رفع موانع و راهکارها صورت می‌گیرد را دنبال کنیم تا هم اقتصاد کشور نفسی بکشد و هم بحث اشتغال حل شود. این اولویت کاری ما است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه بیکاری معضل جدی برای استان همدان است، افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور به مشکلات اقتصادی مربوط می‌شود و اگر مشکلات اقتصادی حل شود، به نظر من آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هم حل خواهد شد. البته در زمینه های فرهنگی و اجتماعی هم برنامه‌هایی مدنظر داریم که در حال پیگیری است.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: سرمایه اصلی کشور جوانان هستند، نباید این سرمایه با بی تدبیری مسئولین از بین برود. متاسفانه نبود کار در استان باعث سرخوردگی و افسردگی جوانان شده است.

حجت الاسلام فلاحی بیان داشت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از تجارب و دیدگاه های مختلف استفاده کنید؛ تا واحدهای تولیدی با ظرفیت بیشتر کار کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: بندر خشک اقتصادی دارای زیر ساخت هایی نظیر اب، برق، گاز و راه برای سرمایه گذاری است ولی بعلت نبود پیوست اطلاع رسانی سرمایه گذاری در این مکان صورت نگرفته است.

فلاحی ادامه داد: یک منطقه ویژه اقتصادی در جهان آباد شهرستان فامنین وجود دارد و با وجود فعال بودن مناطق ویژه در کشور این منطقه در همدان غیرفعال و تعطیل است.

فلاحی با بیان اینکه زمین شرکت شهرک ها به سرمایه گذاران واقعی داده شود و جلوی برخی افراد سودجو و قدرت طلب گرفته شود. در مسیر مبارزه با فساد بنده با تمام توان ایستاده‌ایم.

کد خبر: ۱۶۹٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha