۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است| قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی هنوز مشخص نیست
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس:

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است| قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی هنوز مشخص نیست

جابرانصاری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکن ملی غیرقانونی است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امیرحسین جابر انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واحدهای نهضت ملی مسکن به پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده اند گفت: قیمت قطعی و تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن هنوز مشخص نیست. اما به خوبی می دانیم که به دلیل انضباط کامل مالی نهضت ملی مسکن و اینکه یک ریال از منابع مالی این طرح که همان طرح ملی مسکن است جای دیگری هزینه نشده، به صورت دو شیفت و سه شیفت ساخت و ساز در حال پیگیری است.

قیمت قراردادی با پیمانکاران متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با توجه به اینکه این پروژه با انضباط مالی ‌درحال پیشرفت است، در نهایت گران تحویل متقاضی نخواهد بود

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه کارگاههای نهضت ملی مسکن دو شیفت در پردیس فعال است و از آنجایی که سیاست ما این نیست که اعتبار این طرح جای دیگری هزینه شود، پیشرفت پروژه ها قابل دفاع است ادامه داد: قیمت قراردادی با پیمانکاران متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با توجه به اینکه این پروژه با انضباط مالی ‌درحال پیشرفت است، در نهایت گران تحویل متقاضی نخواهد بود.

جابر انصاری در پاسخ به این پرسش که چه تعداد مسکن ملی در حال ساخت است افزود: دو هزار و ۴۳ واحد نهضت ملی مسکن در پردیس در حال ساخت است که در مراحل مختلف ساخت هستند و برخی از این واحدها به مرحله نازک‌کاری رسیده و در نهایت میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بالای ۴۵ درصد است.

وی در پاسخ به این پرسش که خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است؟ گفت: بر اساس قرارداد امضا شده با پیمانکاران هر متر از واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ساخته خواهد شد و خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است.

متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن باید طی پنج مرحله آورده را واریز کنند و در صورتی که متقاضیان به موقع آورده خود را تامین نکنند از پروژه نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند

جابر انصاری ادامه داد: متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن باید طی پنج مرحله آورده را واریز کنند و در صورتی که متقاضیان به موقع آورده خود را تامین نکنند از پروژه نهضت ملی مسکن حذف می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اولویت در شهر جدید پردیس پروژه مسکن مهر، تامین زیرساخت‌ها، امکانات روبنایی، آب، برق و فاضلاب است چرا که باید واحدهای مسکونی را با تامین امکانات مورد نیاز تحویل متقاضیان داد و کار ما تامین لامپ سوخته روشنایی‌های داخل شهر نیست.

جابری انصاری در پاسخ به این سوال که تجمع صبح امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پروژه رضویه (فاز ۹ جدید پردیس) به چه دلیل است؟ تاکید کرد: واحدهای مسکن مهر پروژه رضویه تقریبا تکمیل شده و در مرحله نصبیات قرار دارد. تاکنون چهار بلوک از ۹ بلوک به اتمام رسیده و یک سری منابع مالی را برای پیمانکار تامین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس توافق با شرکت پیمانکار فارغ از مطالبات این شرکت از عمران پردیس منابع مالی را به صورت بلوک به بلوک پرداخت خواهیم کرد. به عبارت دیگر وقتی بلوک چهار شده و واحدهای آن تحویل مردم می‌شود منابع مالی مورد نیاز بلوک ۵ را پرداخت خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۶۸٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha