۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اجرای ۱۰۰ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد
در راستای تحقق جهش تولید؛

اجرای ۱۰۰ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری پیشنهاد شد

شهرکرد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۰ طرح تولیدی در راستای تحقق «جهش تولید» در استان برای اجرای در سالجاری پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: در سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استان ۱۴ پروژه در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، آبرسانی  ومسکن محرومین مصوب شد.

وی بیان کرد: ۱۰۰ طرح تولیدی در راستای تحقق جهش تولید در چهارمحال و بختیاری توسط دستگاه های اجرایی پیشنهاد شده است.

تخصیص  ۳.۶۴ درصد اعتبارات اشتغال روستایی عشایری

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۲۴ پروژه عمرانی استانی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال جاری و  اواسط سال آینده به بهره برداری می رسند.

عباسی با بیان اینکه ۳.۶۴ درصد اعتبارات اشتغال روستایی عشایری کشور به چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شده، گفت: تاکنون سه درصد از این اعتبارات جذب شده  است و مابقی اعتبارات باید با تلاش بیشتر جذب شود.

پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار کرد: ۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری مصوب و نهایی شدند و هم اکنون در حال اجرا هستند.

علی شهریار پور بیان کرد: تاکنون ۵۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها مصوب شده که از این میزان ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی درخصوص راه آهن سفید دشت - شهرکرد گفت: این پروژه ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار داشته که در سال گذشته ۷۸ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته است.

تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به مسکن محرومان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری همچنین بیان کرد: این پروژه در زمان سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال گذشته به شهرکرد ۱۵ درصد پیشرفت داشته و اکنون ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهریار پور تصریح کرد: برای احداث دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومان نیز در سال گذشته هفت میلیارد تومان اعتبار بلاعوض تخصیص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: اکنون این طرح فعال است و تاکنون ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر: ۱۶٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha