۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
۳هزار نفر مشغول به مشاغل دانش‌بنیان‌ در استان سمنان هستند
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۳هزار نفر مشغول به مشاغل دانش‌بنیان‌ در استان سمنان هستند

سمنان - معاون اقتصادی استاندار سمنان، با بیان اینکه شرکت های دانش‌بنیان سه هزار نفر شاغل دارند، گفت: دانش بنیان ها ظرفیت ویژه اشتغال استان محسوب می شوند.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ظرفیت های دانش بنیان استان سمنان، ابراز کرد: اقتصاد دیجیتال یکی از زمینه هایی است که دانش‌بنیان‌های استان می توانند در آن به خوبی رشد و فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان دارای بیش از سه هزار نفر شاغل هستند، بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در استان همچنین در حوزه‌های کشاورزی می‌توانند بروز و ظهور خوبی داشته باشند.

تقویت زیرساخت های دانش‌بنیان

معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تقویت زیرساخت های حمایتی از دانش بنیان ها، تاکید کرد: در این استان برای تقویت تولیدات دانش بنیان، تسهیلات ارائه می شود.

صادقی با بیان اینکه آماده پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ تولید و اشتغال به کسب و کارهای به خصوص دانش بنیان ها هستیم، گفت: دانش‌بنیان‌های استان به خصوص در زمینه الگوی کشت با توجه به خشکسالی های اخیر، نقشی بسزا خواهند داشت.

وی همچنین با تاکید بر نقش‌آفرینی دانش بنیان ها در عرصه صنایع تکمیلی و تبدیلی، گفت: استان سمنان با توجه به داشته های حوزه کشاورزی، صنعتی و معدنی، به شدت نیاز به صنایع فرآوری دارد.

کد خبر: ۱۶۸٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha