۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
پیش بینی قیمت فایل کوین همچنان صعودی است| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی قیمت فایل کوین همچنان صعودی است| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

علیرغم عملکرد ضعیف فایل کوین طی روزهای گذشته، به نظر می رسد قیمت این رمز ارز احتمالاً در ادامه مسیر به افزایش خود ادامه خواهد داد.

به گزارش بازار، علیرغم ادامه بهبود وضعیت ارزهای دیجیتال در بازار، قیمت فایل‌کوین روز دوشنبه کاهش یافت. توکن FIL در زمان تنظیم این گزارش با قیمت ۸.۲۸ دلار معامله می شود که اندکی کمتر از بالاترین قیمت این ماه آن یعنی ۱۱.۳۴ دلار بود. با این حال، قیمت فعلی حدود ۷۰ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در سال جاری است که ارزش بازار آن را بیش از ۲.۱۹ میلیارد دلار می رساند.

همانطور که از نامش نیز پیداست، فایل کوین یک پروژه بلاک چین پیشرو است که در صنعت ذخیره سازی اطلاعات فعالیت می کند. این پلتفرم به شرکت ها و توسعه دهندگان کمک می کند تا نیازهای ذخیره سازی داده های اطلاعاتی خود را ساده سازی کنند. به جای تکیه بر دیتا سنترهای بزرگ، فایل کون به کاربران خود اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی رایگان برای فایل های خود بهره مند شوند. این ذخیره‌سازی می‌تواند در تلفن‌های هوشمند، رایانه‌ها و مراکز داده خانگی و اداری آنها باشد.

فایل کوین اخیراً در بین توسعه دهندگان محبوبیت نسبتا مناسبی پیدا کرده است. این بلاکچین در حال حاضر به طور گسترده توسط توسعه دهندگان بلاکچین ها مانند مرورگر بریو (Brave) و «اُپن سی» مورد استفاده قرار می گیرد.



پیش بینی قیمت فایل کوین

پیش بینی قیمت فایل کوین همچنان صعودی است| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت توکن FIL در سال جاری حمایت قوی روی نقطه ۴.۹۷۵۵ دلار پیدا کرده و علیرغم ریزش بازار در ماه های در ژوئن، ژوئیه و آگوست همچنان این حمایت حفظ شد. اخیراً این توکن از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه بالاتر رفته و این در حالیست که شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح خرید بیش از حد خارج شده است.

بنابراین، قیمت فایل کوین احتمالاً به افزایش خود ادامه خواهد داد و گاوها سطح مقاومت کلیدی بعدی را در ۱۶.۴۵ دلار هدف قرار می دهند. سقوط به زیر سطح حمایت ۷.۶۸ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۸٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha