۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
پرداخت تسهیلات دامدار کارت به ۵۴۰ نفر در شهرستان کاشان
معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات دامدار کارت به ۵۴۰ نفر در شهرستان کاشان

اصفهان - مظلومی، معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان از پرداخت تسهیلات دامدار کارت به ۵۴۰ نفر در شهرستان کاشان خبر داد.

رضا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به لزوم وجود سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان اظهار داشت: این سرمایه در قالب دامدار کارت به متقاضیان به فعالان بخش دامداری پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه دامدار کارت برای افراد واجد شرایط از ۱۰۰ میلیون تا دو میلیارد ریال است، ابراز داشت: این مبلغ برای مرغداران تا حداکثر ۳۰ میلیارد ریال است.

پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۱ درصد به متقاضیان

معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه این تسهیلات با نرخ ۱۱ درصد به متقاضیان پرداخت می شود، تصریح کرد: بانک کشاورزی عاملیت پرداخت این تسهیلات را به عهده دارد و این کارت به منظور حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به ۵۴۰ متقاضی دامدار کارت این تسهیلات اعطا شده است، گفت: تسهیلات اعطا شده طی سال جاری در این قالب تاکنون بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان بوده است.

مظلومی با بیان اینکه در حال حاضر کاشان ۳۲ درصد از مجموع اعتبار پرداختی استان را انجام داده است، خاطرنشان کرد: از این رو کاشان رتبه اول در تعداد پرونده های پرداختی و رتبه دوم در مبلغ تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مردمی سازی یارانه ها افزود: با توزیع عادلانه یارانه ها امیدواریم یارانه کالاهای اصلی به دست تولیدکنندگان و مصرف کنندگان واقعی برسد و دست دلالان از بازار اقلام اساسی کوتاه شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha