۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
ایران و آمریکا با واسطه دنبال تبادل نظر دیدگاه‌های برجامی هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایران و آمریکا با واسطه دنبال تبادل نظر دیدگاه‌های برجامی هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دو طرف برجام با واسطه در حال تبادل دیدگاه‌ هستند و ممکن است طی هفته‌های آینده تغییرات مثبتی در روند مذاکرات ایجاد شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی در خصوص سرانجام برجام و زمزمه‌های آغاز مجدد مذاکرات، گفت: بعد از اتمام گفتگوهای دوحه که خیلی هم کوتاه بود و به نظر نتیجه مشخصی هم نداشت، مذاکرات برای مدتی متوقف شد اما در حال حاضر دو طرف (ایران و آمریکا) دنبال تبادل نظر دیدگاه‌های خود هستند و این کار البته با واسطه در حال انجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به نظر می رسد که ممکن است طی چند هفته آینده تغییرات مثبتی در روند مذاکرات ایجاد و مذاکرت احیاء شود.

وی همچنین اظهار کرد: طرف‌های مذاکره کننده مسائل و مشکلات که پیش از این در مذاکرات مطرح بود را در ادامه گفتگوها بررسی خواهند کرد، همه طرف‌ها در تلاشند تا این موانع را مرتفع کنند.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: قرار نیست دیدگاه یا مواضع جدیدی در مذاکرات مطرح شود. مواضع و خطوط قرمز ایران مشخص و بارها از سوی مقامات و تیم مذاکره کننده اعلام شده است. ایالات متحده و واسطه‌های اروپایی نیز کاملا مواضع ایران را می‌دانند.

کد خبر: ۱۶۶٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha