۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای صنعتی گچساران اختصاص می یابد
فرماندار گچساران:

۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای صنعتی گچساران اختصاص می یابد

گچساران - فرماندار شهرستان گچساران گفت: ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات برای طرحهای صنعتی شهرستان گچساران اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار علی خوان پایه ظهر سه شنبه در نشست بررسی طرح های اقتصادی گچساران در محل فرمانداری اظهار کرد: این تسهیلات در راستای حمایت از تولید کنندگان به ۱۵ طرح در بخش صنعت اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه اشتغالزایی و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات مطلوبی انجام داده است، گفت: اتمام طرحهای صنعتی نیمه تمام در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد و با تخصیص اعتبارات با سود کم بهره می توان از راکد ماندن طرح های اشتغالزایی جلوگیری کرد.

فرماندار گچساران اظهار داشت: در مجموع ۵۷ طرح اقتصادی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

وی تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحدها را ۲۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۲ طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند.

خوان پایه افزود: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحدها ۵۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: فعال سازی واحدهای کشاورزی غیرفعال، ایجاد سردخانه، ایجاد کشتارگاه طیور ساخت و ایجاد دامداری سنتی از مهمترین طرح های کشاورزی این شهرستان است.

خوان پایه افزود: کمک‌های فنی و اعتباری نیز به میزان ۴۳ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده که از این میزان ۲۵ میلیارد ریال برای بخش صنعت، ۱۸ میلیارد ریال بخش کشاورزی و دیگر طرحها هزینه می شود.

فرماندار گچساران اظهار داشت: زمان بازپرداخت طرح های سرمایه گذاری پنج ساله، طرحهای ایجادی ۲۴ ماهه و طرحهای سرمایه در گردش نیز ۱۲ ماهه است.

وی افزود: این میزان تسهیلات در  راستای پیگیری های نماینده مردم گچساران و باشت و  سفر مدیر عامل بانک توسعه تعاون به گچساران در قالب بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال گذشته به طرح های اقتصادی این شهرستان  اختصاص یافت.

خوان با بیان اینکه جهش تولید برای حرکت هدفمند، تعیین اولویتهای کاری و تلاش بیشتر در راستای تحقق چشم اندازها است، تصریح کرد: سرمایه گذاران تا پایان سال مالی نسبت به جذب این میزان اعتبارات اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha