۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
اتاق بازرگانی آبادان از طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اتاق بازرگانی آبادان از طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بر حمایت این اتاق از طرح‌های دانش بنیان تاکید کرد.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مقام معظم رهبری نامگذاری امسال را نیز با موضوع تولید قرار داده‌اند و شعار سال ۱۴۰۱ را «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» انتخاب کرده‌اند که یک خط مشی بسیار خوب تلقی می‌شود.

وی افزود: در این دوره از اتاق بازرگانی آبادان یکی از اولویت‌ها، فعالیت‌های پژوهشی بود که برای اولین بار واحد پژوهش این اتاق به منظور حمایت از طرح‌های پژوهشی راه‌اندازی شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تاکید کرد: در شرایط فعلی اقتصادی ضرورت دارد حتما در زمینه اقتصاد دانش بنیان برنامه‌ریزی شود و تاکنون جلسات متعددی با این محور برگزار کرده‌ایم.

کردزنگنه اعطای تسهیلات مناسب از سوی دولت برای طرح‌های دانش بنیان را یک ضرورت دانست و گفت: در واحد آموزش اتاق بازرگانی آبادان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال دوره‌های آموزشی با محوریت دانش بنیان برگزار شود.

وی عنوان کرد: منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) یکی از قطب‌های دانشگاهی است و باید دانشجویان و نخبگان به کمک اقتصاد بیایند و اتاق بازرگانی آبادان همواره حامی آنها خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تاکید کرد: چنانچه شرکت‌های دانش بنیان منطقه طرح‌های پیشنهادی خود را به اتاق بازرگانی آبادان ارائه دهند به طور حتم از آنها حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۱۶۵٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha