۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
برآورد خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی به منازل آسیب دیده اردستان
دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان خبر داد؛

برآورد خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی به منازل آسیب دیده اردستان

اصفهان - مختارزاده، دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان گفت: سیل به بیش از ۱۳۰ منزل این شهرستان خسارت وارد کرد که خسارت احتمالی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

ابوالفضل مختارزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش های شدید باران طی روزهای اخیر در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این بارش ها در برخی از نقاط منجر به وقوع سیل و سیلاب شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان نیز از آسیب سیل های چند روز اخیر در امان نبوده است، ابراز داشت: متاسفانه سیل به ۱۳۰ منزل در سطح شهرستان اردستان خسارت های وارده کرده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان با اشاره به اینکه این منازل بیشتر در روستاهای فران، دیزیجه و نهوج بخش برزاوند بوده است، تصریح کرد: در روستای نهوج بارش باران باعث گرفتگی معابر این روستا نیز شده است.

خسارت به ۶۰ خانه در روستای نهوج
وی با اشاره به اینکه برآورد خسارت اولیه به منازل آسیب دیده حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است، گفت: فقط در روستای نهوج از توابع شهرستان اردستان ۶۰ منزل دچار خسارت شد که آسیبها به ۴۰ منزل قابل ملاحظه بود و ۱۲ واحد مسکونی نیز تخریب شدند.

مختار زاده با بیان اینکه تخریب منازل در این روستا هم به صورت کلی و هم جزیی است، افزود: از ظهر روز گذشته تیم های امدادی و خدماتی از دستگاه های مختلف به محل های آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در روستای جعفرآباد بخش زواره این شهرستان نیز سه واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شد، تاکید کرد: محور گلشکنان-مهرآباد از توابع بخش زواره نیز بر اثر وقوع سیل تخریب شد.

خسارت ۱۷ میلیارد ریالی به بخشهای کشاورزی و دامپروی
دبیر ستاد مدیریت بحران اردستان با اشاره به اینکه برآورد می شود که در بخش کشاورزی و دامپروری این شهرستان خسارتی حدود ۱۷ میلیارد ریال وارد شده است، خاطرنشان کرد: خسارت به برخی از قنوات این شهرستان نیز وارد شده است که پس از بررسی های لازم اعلام می شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha