۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
رئیس جمهور دستور لازم برای افزایش حقوق متناسب بازنشستگان را بدهد
نماینده مردم ساوه در مجلس:

رئیس جمهور دستور لازم برای افزایش حقوق متناسب بازنشستگان را بدهد

نماینده مردم ساوه ضمن تشکر از قالیباف برای رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: رئیس جمهور باید هر چه سریعتر دستور لازم برای افزایش حقوق متناسب بازنشستگان را بدهد.

به گزارش بازار، محمد سبزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از سفر رئیس جمهور و وزرا به استان مرکزی گفت: لازم است دور بعدی سفرهای خود را از شهرستان‌ها آغاز کنید چرا که استان فقط به مرکز آن نیست و ساوه و زرندیه نیز به اندازه یک مرکز استان در تولیدات نقش دارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت بازار شد که امروز مردم از آن گلایه دارند و در حوزه تأمین غذا و دارو و پرداخت کرایه خانه با مشکل مواجه شده‌اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از رئیس مجلس برای رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان عنوان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهم در این خصوص دستور لازم برای افزایش حقوق متناسب بازنشستگان را بدهد.

سبزی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در حال حاضر دو هزار و ۸۰۰ نفر معلم خارج از کشور داریم که برای پرداخت حق‌الزحمه آنها دستور قضایی و کتبی سازمان برنامه وجود دارد اما تنها دستمزد برخی از آنها پرداخت شده است.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه خطاب به وزیر نیرو خواستار اجرای عملیات آبرسانی به ساوه شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: دامداران را دریابید که حال و روز خوبی ندارند و به دلیل سختی تأمین نهاده‌ها به مرز ورشکستگی رسیده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha