۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
بازگشت صنایع راکد به تولید مطالبه جدی از دولت سیزدهم است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بازگشت صنایع راکد به تولید مطالبه جدی از دولت سیزدهم است

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بازگشت صنایع راکد به تولید مطالبه جدی از دولت سیزدهم است، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی راکد اشتغال قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر جمعه در ابتدای مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد، با اشاره به مشکلات واحد های راکد استان مرکزی، بیان کرد: بازگشت صنایع راکد به تولید مطالبه جدی از دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه برخی از صنایع استان مرکزی از جمله آذرآب و هپکو در جریان خصوصی سازی‌های نادرست امروز با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند، افزود: رئیس جمهور در بازدید از این کارخانه ها در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و لذا خواست مردم این است که مشکلات تولید در این استان مستعد اقتصادی و تولیدی رفع شود.

فعالیت واحد های تولیدی و ایجاد اشتغال
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه بازگشت صنایع راکد به تولید مطالبه جدی از دولت سیزدهم است، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی راکد اشتغال قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

دری نجف آبادی با بیان اینکه کمبود آب نیز یکی از مهمترین مشکلات استان مرکزی است، ابراز کرد: ساماندهی و تقویت اصولی تولید در راهبردهای اقتصاد مقاومتی محسوب می شود که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه خواست ما این است که اقتصاد مقاومتی، این نقشه مترقی به همت ظرفیت‌های انسانی و امکانات موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی عملی شود، افزود: دولت اهتمام ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha