۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴
خط تولید لامپ LED تا ۳ ماه آینده در گلستان به بهره برداری می رسد
در گفتگو با بازار؛

خط تولید لامپ LED تا ۳ ماه آینده در گلستان به بهره برداری می رسد

گرگان- دولت آبادی، مدیر عامل شرکت بافه سیم با اشاره به خرید تکنولوژی تولید لامپ های LED از سوی این واحد تولیدی، گفت: تا سه ماه آینده خط تولید روزانه ۳۰۰ هزار انواع لامپ به بهره برداری می رسد.

محمدعلی دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در راستای توسعه خطوط تولید در کارخانه بافه سیم، به سراغ خرید تکنولوژی تولید ساخت لامپ های ال ای دی رفته و با پرداخت هزینه های دستگاه و تکنولوژی قادر خواهیم بود در آینده نزدیک علاوه اشتغال آفرینی، جلوی خروج ارز از کشور را بگیریم.

مدیرعامل شرکت بافه سیم گلستان افزود: تمام مقدمات اجرای خط تولید جدید مهیا شده و با حضور کارشناس و مشاور چینی جانمایی دستگاه ها در سالن جدید انجام شده است و امیدواریم در کمتر از سه ماه آینده به تولید ۳۰۰ هزار لامپ در روز برسیم.

وی گفت: با ایجاد خط تولید جدید ۳۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود که در نظر داریم حدود ۱۰۰ نفر از این افراد از کم توانان جسمی و جامعه بهزیستی پذیرش شوند.

دولت آبادی افزود: ۲۰ درصد از تولیدات در کارخانه بسته بندی و به بازار ارائه می شود و باقی مانده تولید در حدود ۲۴۰ هزار قطعه لامپ به صورت روزانه به سایر کارخانجات کشور ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بافه سیم گلستان ادامه داد: براساس مذاکرات انجام شده با دولت مقرر است تا پس از دست یابی به سقف تولید ۳۰۰ هزار قطعه در روز، شاهد افزایش تعرفه ورود لامپ های خارجی به کشور باشیم و هزینه های گمرکی از پنج درصد فعلی به ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

دولت آبادی ادامه داد: در حال حاضر سالانه به ۱۷۰ میلیون شعله لامپ در کشور نیاز داریم که بیشترین میزان آن از خارح از کشور وارد می شود و تنها تعداد محدودی کارخانه در ایران مشغول مونتاژکاری هستند.

به گزارش بازار، شرکت بافه سیم گلستان در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز کرد و در حال حاضر ۱۷۰ محصول سیمی و کابلی در شرکت بافه سیم تولید می‌شود و گستره شبکه توزیع آن ده‌ها کشور خارجی از آفریقا و آسیای شرقی را در بر می‌گیرد.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha