۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
 ۱۸ واحد تولیدی تحت تملک بانک کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد
معاون استاندار اردبیل:

۱۸ واحد تولیدی تحت تملک بانک کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد

اردبیل - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: بانک کشاورزی استان سال گذشته ۱۸ واحد تملک شده خود را به ارزش ۷.۹ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی روز شنبه در جلسه بررسی و تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک کشاورزی با بیان اینکه  بانک کشاورزی استان سال گذشته ۱۸ واحد تملک شده خود را به ارزش ۷.۹ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار کرد گفت: تا پایان اسفند ماه سال ۹۸ برخی از فرآیندهای اداری ۱۷ واحد از واحدهای تملک شده به ارزش ۲۴.۱ میلیارد تومان نیز طی شده که باید با تکمیل فرآیند مذکور این واحدها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: باید با واگذاری این واحدها از طریق اقاله یا مزایده ضمن برگرداندن این واحدها به چرخه تولید، باعث آزاد کردن نقدینگی بانک‌ها در واحدهای مذکور برای ارائه تسهیلات به دیگر سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل پیگیری واحدهای تملک شده توسط بانک‌های عامل در سال جهش تولید را از سیاست‌های مهم استانداری اردبیل برشمرد و گفت: تعیین تکلیف واحدهای تملیکی بانک‌ها در استان مورد تاکید استاندار بوده و این موضوع توسط دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۵٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha