شهروندان به شرکت‌های مجاز حمل بار مراجعه کنند
هشدار برای حمل اسباب منزل؛

شهروندان به شرکت‌های مجاز حمل بار مراجعه کنند

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری گفت: شهروندان برای حمل بار و اثاثیه منزل حتما به شرکت‌های مجاز حمل بارشهری مراجعه کنند.

به گزارش بازار، حسین زندی رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری با اشاره به آغاز فصل جابه‌جایی‌های مستاجران و افزایش حمل بار و اثاثیه گفت: قیمت‌های مصوب حمل بار از سوی اتحادیه ابلاغ شده و مردم بر این اساس هزینه را باید پرداخت کنند.

زندی افزود: هزینه کامیون برای حمل اثایه به ازای ۳ ساعت ۴۵۰ هزار تومان است که در صورت افزایش زمان به ازای هر ساعت ۱۵۰ هزار تومان به مبلغ ثابت افزوده می‌شود.

وی گفت: هزینه دستمزد کارگر هم به ازای ۳ ساعت ۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و بعد از این زمان به ازای هرساعت اضافه کار ۳۰ هزار تومان افزوده می‌شود که معمولا برای هر جابه جایی حمل بار، تعداد ۳ تا ۴ کارگر در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری گفت: شرکت‌های حمل و نقل شهری باید نسبت به ارائه فاکتور اقدام کنند، فاکتوری که قیمت کامیون حمل بار و دستمزد کارگر و جمع مبلغ دریافتی از صاحب بار در آن درج شده باشد.

زندی درباره خسارت احتمالی حین حمل بار و اثاثیه نیز گفت: همه صاحبان شرکت‌های حمل کالا ملزم هستند در صورت بروز خسارت حمل اثاثیه کلیه مبلغ خسارت که توسط کمیسیون تعیین خسارات اتحادیه تعیین می‌شود را عینا به صاحب بار پرداخت کنند.

وی همچنین درباره تخلف برخی از شرکت‌های باربری که علیرغم قیمت توافقی برای حمل بار، مبلغ دیگری را مطالبه می‌کنند، گفت: این گونه شرکت‌ها غیر مجاز هستند که اقدام به این کار می‌کنند، اما شرکت‌های مجاز حمل بار ۹۹ درصد قیمتهایشان را درست محاسبه می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۹٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha