۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
اصلاح ساختار وزارت صمت استارت خورد| کسانی که پای استیضاح وزیر صمت ماندند فشار سنگینی را تحمل کردند
اتفاقات امروز مجلس از نگاه عضو کمیسیون صنایع و معادن

اصلاح ساختار وزارت صمت استارت خورد| کسانی که پای استیضاح وزیر صمت ماندند فشار سنگینی را تحمل کردند

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کسانی که پای این استیضاح وزیر صمت ماندند فشار سنگینی را تحمل کرده و ایستادگی کردند.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به استیضاح وزیر صمت در مجلس گفت: محورهای استیضاح وزیر صمت در مورد قیمت خودرو و موضوعات تنظیم بازار بود لذا این موضوعات موجب شد تا ما استیضاح وزیر صمت را مطرح کنیم.

وی بیان کرد: در جریان این موضوع دولت پیام مجلس را دریافت کرد لذا دولت متوجه شد که مجلس به این نتیجه رسیده که اداره این وزارتخانه توسط وزیر فعلی امکان پذیر نیست و از طرف دیگر با توجه به اینکه وزارت بازرگانی در مجلس قبل مصوب شده بود و دولت هم در چند روز گذشته در هیئت دولت این موضوع را مصوب کرده، نظر دولت بر این بود که حالا چون قصد مجلس اصلاح این وزارتخانه است، نظر دولت هم بر این مبنا است.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت از مجلس فرصت خواسته که در اولین فرصت طرحی دوفوریتی درباره اصلاح ساختار وزارت صمت به مجلس ارائه دهد.

سیاهکلی با بیان اینکه قصد ما در جریان این استیضاح سیاسی نبوده و قصد ما اصلاح این وزارتخانه بود، گفت: مردم از شرایط بازار و گرانی روزافزون چه در حوزه مسائل روزمره و صنعتی و خودرو نارضایتی دارند و مطمئنیم با تغییر رویکرد دولت موضوعات برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افرادی که امضای خود را در جریان استیضاح وزیر صمت پس گرفتند، گفت: وزیری که مورد استیضاح قرار گرفته و قرار است استیضاح شود تلاش می کند به سوالات پاسخ دهد تا کارش به صحن کشیده نشود.

وی تاکید کرد: نمایندگانی که در جریان استیضاح وزیر صمت امضای خود را پس گرفتند احتمالا متقاعد شدند و یا اطلاع داشتند که دولت قصد دارد وزارت صمت را مورد جراحی قرار دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: کسانی که پای این استیضاح وزیر صمت ماندند فشار سنگینی را تحمل کرده و ایستادگی کردند.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha