۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
اصلاح الگوی کشت در جنوب کرمان ضروری است/ لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری
استاندار کرمان:

اصلاح الگوی کشت در جنوب کرمان ضروری است/ لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری

جیرفت- استاندار کرمان اصلاح الگوی کشت در جنوب استان کرمان را یک ضرورت برشمرد و از مسئولان خواست این مساله را پی گیری کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی فداکار پیش از ظهر شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری جیرفت با تاکید بر لزوم هم افزایی در جهت حل مشکلات شهرستان جیرفت گفت: سیلاب یکی از مشکلاتی است که این شهرستان را در مقاطع زیادی با مشکل مواجه کرده است.

وی ساخت سیل بند خرم را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: جبران خسارت های سیلاب اواخر سال 1400 باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

فداکار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی جنوب استان کرمان تاکید کرد: فرآیند توسعه باید در سه بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت پی گیری شود.

استاندار کرمان توسعه صنعت را یکی از نیازهای جدی جنوب استان کرمان برشمرد و گفت: در زمینه کشاورزی نیاز است اصلاح الگوی کشت انجام شود.

وی همچنین ظرفیت های فراوان گردشگری در جنوب استان کرمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: زیرساخت های این حوزه باید در منطقه تقویت و گردشگران به جنوب استان کرمان جذب شوند و از مناطقی همچون کنار صندل و دقیانوس بازدید کنند.

وی از فرماندار جیرفت خواست که در تمامی امور از نظرات نخبگان بهره ببرد و تاکید کرد: برای پیشرفت و تعالی منطقه باید اختلافات کنار گذاشته شود.

فداکار از انتصاب مشاور استاندار کرمان در زمینه امور مربوط به جنوب استان خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به کرمان راه اندازی شورای راهبردی جنوب استان کرمان را مصوب خواهیم کرد.

در این آیین ضمن معرفی «احمد بلندنظر» به عنوان سرپرست فرمانداری جیرفت از خدمات «ابوذر عطاپور» فرماندار سابق جیرفت تقدیر شد.

کد خبر: ۱۵۶٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha