۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴
کاهش فروش خودرو در اروپا برای یازدهمین ماه متوالی| فروش خودرو در انگلیس ۲۰درصد کاهش یافت
کاهش ۲۱ درصدی فروش فولکس واگن در اروپا

کاهش فروش خودرو در اروپا برای یازدهمین ماه متوالی| فروش خودرو در انگلیس ۲۰درصد کاهش یافت

کاهش فروش خودرو در اروپا برای یازدهمین ماه متوالی ادامه یافته است که در این میان فولکس واگن بیشترین آسیب را ناشی از رکود و تورم در اروپا دیده است.

بازار؛ گروه خودرو: فروش خودروهای اروپایی برای یازدهمین ماه متوالی با توجه به تورم بی سابقه و کاهش اعتماد مصرف کننده به روند تورم ادامه داد و فولکس واگن بیشترین آسیب را در میان شرکت های بزرگ خودروسازی به خود اختصاص داده است.

بر اساس داده های انجمن خودروسازان اروپایی فروش این غول خودرو سازی در ماه گذشته میلادی بیش از ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

بر اساس داده های انجمن خودروسازان اروپایی، ثبت نام خودرو در ماه می ۱۲.۵ درصد کاهش یافته و به ۹۴۸۱۴۹ هزار دستگاه رسیده است، در حالی که ثبت نام در هر یک از آلمان و فرانسه حدود ۱۰ درصد و در انگلیس بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کارشناسان شرکت مشاوره ال ام سی اتوموتو «LMC Automotive» تخمین خود را برای فروش کل خودروهای سواری در اروپای غربی برای کل سال در این ماه کاهش دادند، زیرا در حال حاضر انتظار دارند ۹.۸ میلیون دستگاه در سال جاری تحویل داده شود که ۷.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۵۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha