۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
زنگ خطر برای بازارچه صنایع دستی آبادان به صدا درآمده است| لزوم اقدام فوری منطقه آزاد اروند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

زنگ خطر برای بازارچه صنایع دستی آبادان به صدا درآمده است| لزوم اقدام فوری منطقه آزاد اروند

آبادان- عباسیان پور، یک فعال صنایع دستی گفت: زنگ خطر برای بازارچه صنایع دستی آبادان به دلیل نبود کولر و رکود فروش به صدا درآمده است.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دی ماه سال گذشته بازارچه هنر آبادان با هدف توسعه و ایجاد یک بازار متمرکز برای صنایع دستی آبادان واقع در خیابان دبستان این شهر افتتاح شد.

وی صنایع دستی را یکی از محورهای اقتصادی و اشتغال در منطقه برشمرد و افزود: اکنون با توجه به گرمای شدید که حداقل تا سه ماه آینده نیز ادامه دارد، سیستم سرمایشی این بازارچه با مشکل رو به رو شده و خریداران در این شرایط استقبال نمی‌کنند.

این فعال صنایع دستی با اشاره به ضرورت حمایت از بازارچه صنایع دستی آبادان، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند از محل اعتبارات مدیریت گردشگری این سازمان تعدادی کولر را برای بازار فراهم کند و یا اینکه تعدادی کولر کار کرده مناسب را موقتا تا عبور از فصل تابستان در این بازارچه قرار دهد.

عباسیان پور با تاکید بر اینکه زنگ خطر برای بازارچه صنایع دستی آبادان به صدا درآمده است، عنوان کرد: معیشت تعدادی از خانوارهای فعال صنایع دستی از طریق همین بازارچه است.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha