۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بازدید هوایی رئیس جمهور از مزارع شرق اصفهان/رئیسی: آمده ایم مسائل را از زبان کشاورزان بشنویم
پس از ورود به اصفهان انجام شد؛

بازدید هوایی رئیس جمهور از مزارع شرق اصفهان/رئیسی: آمده ایم مسائل را از زبان کشاورزان بشنویم

اصفهان - رئیس جمهور با حضور در جمع کشاورزان شرق اصفهان گفت: برخی به من می‌گفتند زمانی به اصفهان بروید که زاینده رود پر از آب باشد اما من اعتقاد دارم باید مسائل را از زبان کشاورزان بشنویم.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنج شنبه بازدیدی هوایی از منطقه شرق اصفهان، وضعیت نامطلوب مزارع و تالاب گاوخونی داشت و در جمع کشاورزان شرق در شهرستان اژیه نیز حضور یافت و پای درد دلهای آنها نشست.

رئیس جمهور همچنین در روستای قلعه‌بالا در حاشیه زاینده‌رود حضور یافته و از نزدیک با کشاورزان و اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از این بازدید در جمع کشاورزان اظهار کرد: دولت برای کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی و معضلات کشاورزی برنامه دارد اما رفع دو مشکل مهم خشکسالی و کشاورزی بیش از هر چیز در گرو همت مسئولان و همکاری مردم و کشاورزان است.

گفتند زمانی به اصفهان بروید که زاینده رود پر از آب باشد
سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: برخی به من گفتند «زمانی به اصفهان بروید که زاینده رود پر از آب باشد»، اما من معتقدم که منطقی نیست به گفته های دیگران بسنده کنیم و اعتقاد دارم که باید مشکلات را از نزدیک دید و لمس کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha