۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
برگزاری مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران
بازار خبر می دهد

برگزاری مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران

مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران برای اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه این شرکت برگزار شد.

بازار؛ گروه بورس: مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در بورس امروز ۱۷ خرداد ماه با حضور سید حامد پوربخش به عنوان رئیس مجمع، مهدی مبشری و مهدی بهداد به عنوان ناظرین مجمع، رحیمی به عنوان نماینده موسسه حساب رسی مفید راهبر، اسماعیل زاده به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و علی اصغر خورشیدی پاجی به عنوان دبیر مجمع به منظور اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه این شرکت برگزار شد.

برگزاری مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران

در ابتدای جلسه سید حامد پوربخش، معاون برنامه ریزی و عضو هیئت مدیره گروه توسعه ساختمان تدبیر با اشاره به آغاز مجمع بهساز کاشانه تهران به عنوان سهامی عام گفت: مطابق مصوبه مورخ ۱۴۰۰.۱۲.۱۸ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ماده ۱۹ اساس نامه این شرکت اصلاح می شود.

رئیس مجمع اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۹ شرایط حضور در مجامع و مشارکت در رای گیری در کلیه مجامع عمومی سهام داران حقیقی می توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهام داران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت اعم از عادی و یا رسمی و یا نمایندگی با امضای صاحبان مجاز شخص حقوقی حضور بهم رسانند.

برگزاری مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران

برگزاری مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران

معاون برنامه ریزی و عضو هیئت مدیره گروه توسعه ساختمان تدبیر در خصوص نحوه رای گیری نیز ادامه داد: هم سهام دار برای هر یک سهم فقط یک حق رای خواهد داشت. همچنین تبصره ماده ۱۹ نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است مجمع فوق العاده شرکت بهساز کاشانه تهران با موضوع اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه شرکت با حضور ۷۱.۲۷ درصد از سهام داران برگزار و با دریافت حداکثر رای گیری ختم جلسه اعلام شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha