۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
۱۳۷ هکتار اراضی ملی تحویل بنیاد مسکن گلستان شد
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۱۳۷ هکتار اراضی ملی تحویل بنیاد مسکن گلستان شد

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در راستای طرح جهش تولید ۱۳۷ هکتار از اراضی ملی شناسایی و تحویل بنیاد مسکن گلستان شده و به همین میزان اراضی هم در حال شناسایی و تعیین تکلیف است.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای اجرای طرح ملی مسکن در طول چهار سال در گلستان ۷۰۰ هکتار زمین نیاز است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: تاکنون ۱۳۷ هکتار از اراضی ملی در حوزه روستایی شناسایی و تحویل اداره کل بنیاد مسکن شده و به همین میزان اراضی هم در حال شناسایی و تعیین تکلیف است.

وی بیان کرد: حدود دو هزار هکتار اراضی در محدوده روستاها شناسایی شده و پیش‌بینی می‌شود هزار هکتار آن متصرف سنوات قبل ساخت و ساز بوده و هزار و تحویل اداره کل برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شود که در صورت تحویل نقشه‌برداری، تفکیک، تعیین معابر و خیابان‌ها و دیگر اقدامات لازم انجام می‌شود.

حسینی از شناسایی هشت هکتار زمین از طریق آموزش و پرورش گلستان خبرداد و اضافه کرد: همچنین حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی گلستان مربوط به سایر دستگاه‌ها هم شناسایی شده اما هنوز تملک نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا شهریور ماه تمام اراضی ساخت این واحدهای مسکونی در سطح استان شناسایی و تعیین تکلیف شود.

حسینی از تسریع در ساخت پروژه طرح «نهضت ملی مسکن» در شهر گرگان خبر داد و افزود: در حال حاضر پروژه طرح «نهضت ملی مسکن» در شهر گرگان در سایت ۱۸۰ واحدی زیتون و ۴۸۸ واحدی آرامش در حال احداث است.

وی بیان کرد: مصالح موردنیاز برای سرعت گرفتن این پروژه‌ها خریداری و تامین شده و در روزهای آینده این پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha