۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
۱۲ شرکت دانش بنیان در زمینه تولید محصولات مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند
در گفت و گو با بازار عنوان شد:

۱۲ شرکت دانش بنیان در زمینه تولید محصولات مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

شهرکرد - رئیس پارک علم و فناری استان چهارمحال بختیاری گفت: ۱۲ شرکت دانش بنیان در زمینه تولید محصولات مورد نیاز مقابله با کرونا در استان چهارمحال و بختیاری فعال هستند.

اسماعیل پیر علی در گفت و گو با خبرنگار بازار درباره اینکه پارک علم و فناوری چه اقداماتی در مسیر مقابله با کرونا داشته است، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در حالی که بیشتر اصناف به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل در آمدند اما پارک های علم و فناوری استان فعال بوده است و بیش از گذشته و در مسیر تحقق رونق تولید گام برداشته است.

وی افزود:پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری هم در همین راستا حرکت کرد و دستاورهای مهمی به دست آورد.

رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیای با بیان اینکه هم اکنون ۱۲ شرکت دانش بنیان در زمینه تولید محصولات مورد نیاز مقابله با کرونا در استان چهارمحال و بختیاری فعال هستند، عنوان کرد: هم اکنون بیش از یکصد هزار ماسک سه لایه استاندارد، ۵۸ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح، دو هزار لیتر الکل اتانول و ۶۰۰ هزار جفت دستکش یکبار مصرف توسط شرکت های دانش بیان در پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

وی گفت: ۴۷ پارک علم و فناوری در کشور در حال تولید محصولات مقاله با کرونا هستند که  در این میان پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختاری رتبه پنجم تولید محصولات مقابله با کرونا را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۵٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha