۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
برتری ایساکو در شناسایی قیمت و اصالت قطعات |مشتریان نگران قیمت قطعات نباشند
مدیرعامل ایساکو در گفت و گو با بازار

برتری ایساکو در شناسایی قیمت و اصالت قطعات |مشتریان نگران قیمت قطعات نباشند

سلاجقه مدیرعامل ایساکو در خصوص نگرانی احتمالی مشتریان در مورد قیمت قطعات، گفت: تا حد امکان در کنار مشتریان هستیم و ایساکو سعی دارد با ارائه راهکارهای مناسب ایجاد طیب خاطر برای مشتریان ایجاد کند.

بازار؛ گروه خودرو: در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به گذشته با دست پر حضور پیدا کرده بود. یکی از ویژگی های این خودروساز نسبت به سایر رقبا، حضور شرکت ایساکو به عنوان خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بود. ایساکو در سالیان گذشته توانسته با ارائه محصول با کیفیت، قیمت رقابتی و البته سیستم استعلام اصالت کالا، طیب خاطر مناسبی برای فروش و عرضه محصول به بازار کسب کند. در روز نخست برگزاری این نمایشگاه، بابک سلاجقه مدیرعامل ایساکو از چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو بازدید کرد. در زمان بازدید فرصتی فراهم شد تا خبرنگار «بازار» در خصوص طرح اصالت قطعات با ایشان گفت و گویی داشته باشد، در ادامه بخشی از آن را خواهید خواند:

شرکت ایساکو از سالیان گذشته موضوع اصالت قطعه را پیگیر بوده است. با سابقه ۲۵ سال فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو تمام تلاش خود را در جهت آرامش خاطر مشتریان انجام داده ایم. می توان گفت همه همکاران گروه صنعتی در ایساکو تفکر ارائه قطعه اصل و ایجاد طیب خاطر برای مشتریان را دارند

* نظر شما در خصوص طرح اصالت قطعه وزارت صمت باتوجه به سابقه طولانی ایساکو در فراهم کردن زیرساخت تشخیص اصالت محصول برای مشتریان، چیست؟
همانطور که اشاره کردید، شرکت ایساکو از سالیان گذشته موضوع اصالت قطعه را پیگیر بوده است. با سابقه ۲۵ سال فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو تمام تلاش خود را در جهت آرامش خاطر مشتریان انجام داده ایم. می توان گفت همه همکاران گروه صنعتی در ایساکو تفکر ارائه قطعه اصل و ایجاد طیب خاطر برای مشتریان را دارند. شاید اکنون وزارت صمت به نتیجه رسیده باشد که این طرح را در خودروسازی ها و بازار اجرایی کند و با تلاش شبانه روزی این موضوع را دنبال می کند. در تعطیلات نوروزی پنج جلسه در وزارت با حضور وزیر صمت برای نهایی کردن این موضوع با فعالان بخش مربوطه، برگزار شد. طرح نهایی شده از سوی وزارت صمت آماده و زیرساخت های لازم برای پیاده سازی آن در بازار نهایی و ایجاد شده است. همانطور که شاهد هستید در سطح شهر این طرح برای برخی از قطعات در حال اجرا است.

برتری ایساکو در شناسایی قیمت و اصالت قطعات |مشتریان نگران قیمت قطعات نباشند

* بحث همسان سازی و استعلام قیمت از سوی وزارت صمت در کنار شناسایی قطعات تقلبی در جریان است، نظر شما در خصوص این مورد چیست؟ آیا شما نیز طرح وزارت صمت را دنبال خواهید کرد یا همان طرح گذشته خود را ادامه خواهید داد؟
طرح های مذکور به صورت موازی و همسو پیش می رود، هر دو طرح با اعلام نظر طرفین در گروه صنعتی ایران خودرو و وزارت صمت نقاط قوت و ضعفش شناخته شده تا به صورت هماهنگ تر در بازار پیش برود.

* مشتریان در بازار نسبت به افزایش بها احتمالی قطعات نگرانی دارند، ایساکو در این خصوص چه برنامه ای دارد؟
خودروسازان و شرکت های خدمات پس از فروش به این موضوع معتقد هستند که مشتری ولی نعمت تولیدکنندگان است. گاهی ممکن است اتفاقی رخ دهد که خارج از توان یک سیستم باشد، ولی تا حد امکان در کنار مشتریان هستیم.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha