۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
اقلام معیشتی مورد نیاز مردم به وفور در بازار موجود است
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

اقلام معیشتی مورد نیاز مردم به وفور در بازار موجود است

حجت الاسلام تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تأمین معیشت مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، کمبودی برای این بخش وجود ندارد و همه اقلام به‌وفور در بازار موجود است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که فرهنگ بسیج زنده شود نشاط در جامعه ایجاد می‌شود.

وی گفت: امنیت و خدمت را باید در بسیج جستجو کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه در بیماری کرونا بسیج به خوبی فعال بوده و درخشیده است، گفت: بسیج جزو ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برای سلامتی افراد و خانواده هایشان نذر سلامت را راه‌اندازی کرده است، یادآور شد: در این نذر افرادی که سال های گذشته افطار می‌دادند، هزینه آن را نذر سلامت می‌کنند تا به مستحقین برسد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: کارهای مومنانه اثر تربیتی دارد و دست نیازمند، دست خداست.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نیروهای متعهد و علاقمند دارد، گفت: هر زمانی فعالیت ملی انجام شده در این زمینه نیروهای وزارت جهاد کشاورزی پیشگام بوده اند.

وی بابیان اینکه در کشور با توجه به شرایط تحریم، بیماری کرونا و تعطیل شدن فعالیت‌ها؛ همچنان فراوانی در اقلام معیشتی مردم وجود دارد، تصریح کرد: تأمین معیشت مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، کمبودی برای این بخش وجود ندارد و همه اقلام به‌وفور در بازار موجود است.

کد خبر: ۱۵٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha