۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
موافقت کمیسیون آیین‌نامه داخلی با ماده ۳ طرح شفافیت قوای سه‌گانه
سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس مطرح کرد

موافقت کمیسیون آیین‌نامه داخلی با ماده ۳ طرح شفافیت قوای سه‌گانه

سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به بررسی ماده ۳ طرح شفافیت قوای سه‌گانه که درباره شفافیت قوه مقننه بود، گفت: این بخش از گزارش کمیسیون امور داخلی کشور مربوط به کمیسیون آیین‌نامه بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سمیه محمودی با اشاره به مصوبات اخیر کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس، گفت: یکی از طرح هایی که در این جلسه بررسی شد درباره میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ بود که با تصویب اعضای کمیسیون مقرر شد این افزایش حقوق، به میزان کارکنان دولت باشد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تصویب کلیات طرحی به پیشنهاد جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس، اظهار داشت: این طرح که الحاق یک تبصره به بند الف ماده ۱۴۹ قانون آیین نامه داخلی مجلس را در پی دارد، می گوید طرح های اصلاح آیین نامه داخلی مجلس بدون بررسی کلیات در صحن علنی، به صورت مستقیم وارد بررسی جزئیات شود.

سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین ماده ۳ گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح شفافیت قوای سه گانه که ماهیت آیین نامه ای داشته و درباره شفافیت قوه مقننه بود نیز در جلسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بررسی شد و به تصویب رسید.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha