۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
۲ میلیارد ریال محصولات صنایع دستی ایلام در حلبچه عراق فروخته شد
سرپرست میراث‌فرهنگی ایلام:

۲ میلیارد ریال محصولات صنایع دستی ایلام در حلبچه عراق فروخته شد

ایلام- سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال محصولات صنایع‌دستی ایلام در نمایشگاه حلبچه عراق به فروش رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، فرزاد شریفی اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار و با حمایت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تاکیدات و حمایت های استاندار ایلام در راستای معرفی و حمایت از صنایع دستی با حضور صنعتگران ایلامی در اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی شهر حلبچه عراق از پانزدهم تا هفدهم اردیبشت ماه سال جاری برگزار شد، ایلام نیز با شرکت صنعتگران صنایع‌دستی شاخص استان نظیر چیت‌بافی، حصیربافی، گلیم‌بافی و چرم‌دوزی و غیره در این نمایشگاه حضور یافت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام ادامه داد: شرکت در این نمایشگاه منجر به عقد قرارداد صنعتگران ایلامی با سرمایه‌گذاران برای فروش محصولات صنایع‌دستی حلبچه شد.

شریفی یادآور شد: معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با شرکت در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و جشنواره‌ها برای تبلیغ صنایع‌دستی میسر خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha