۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
دومین کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون توسعه صادرات به عراق برگزار شد
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران:

دومین کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون توسعه صادرات به عراق برگزار شد

پیلتن، مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دومین کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون توسعه صادرات به عراق خبر داد.

به گزارش بازار، فرزاد پیلتن با بیان این خبر گفت: این کارگاه در چارچوب برنامه های این سازمان در زمینه ماندگاری در بازار عراق بعنوان یکی از مهمترین بازارهای صادراتی همسایه و با موضوع بررسی روش‌ها و ابزارهای ثبت شرکت، مقررات و روش‌های سرمایه‌گذاری، ضوابط و راه‌های ثبت برند، مقررات و زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید مشترک در عراق برای عرضه به بازار این کشور و کشورهای ثالث برگزار شد.

پیلتن افزود: در این دوره که با برنامه‌ریزی میز عراق دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت تعاونی کارکنان سازمان توسعه تجارت ایران و رایزنی بازرگانی ج. ا. ایران در بغداد برگزار شد، نمایندگان حدود ۱۰۰ شرکت ایرانی حضور داشتند.

گفتنی است در این کارگاه، جهانبخش سنجابی شیرازی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق به تبیین روش‌ها و مزایای تولید مشترک با طرف‌های عراقی پرداخت.

عبدالامیر ربیهاوی، رایزن بازرگانی ایران در عراق نیز زمینه‌ها، مقررات و روش‌های سرمایه‌گذاری و همچنین مفاد قانون سرمایه‌گذاری عراق و همچنین روش‌های ثبت شرکت در این کشور را ارائه نمود. همچنین آرین‌زادگان، مدرس دانشگاه، مزایا و روش‌های ثبت برند و توسعه برند محصولات ایرانی در بازار عراق را تشریح نمود.
گفتنی است اولین کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون توسعه صادرات به عراق در اسفند ۱۴۰۰ در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار گردید.
علاقمندان جهت مطالعه مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها میتوانند به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه نمایند.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha