۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
احیای ۲ برابری کارخانه های راکد در مازندران/۱۲۰ واحد به چرخه تولید بازگشت
در گفتگو با بازار مطرح شد

احیای ۲ برابری کارخانه های راکد در مازندران/۱۲۰ واحد به چرخه تولید بازگشت

ساری - معاون هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران گفت: راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد در استان در سال قبل رشد دوبرابری داشته است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای راه اندازی واحدهای تولیدی غیر راکد طی سال ۹۸ و همزمان با شعار رونق تولید در استان اظهار کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در استان رشد دو برابری داشته و بیش از ۱۲۰ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه تولید طی سال قبل در استان،  کاهش زمان صدور جواز تاسیس و بهره برداری را از جمله اقدامات برشمرد و گفت:میانگین صدور جواز تاسیس به کمتر از چهار روز و تاخیر صدور پروانه بهره برداری به کمتر از دو روز کاهش یافته است.

خیریان پور با اشاره به حمایت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی در استان یادآور شد: سال قبل ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان برای سرمایه در گردش و تامین نقدینگی پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: در حوزه اقتصاد و برای مقابله با کرونا نیز در استان بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۴٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha