۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
منطقه آزاد اروند برای گردشگری ۱۴۰۱ هدفگذاری کند| ضرورت معرفی فرصت‌های اقتصادی در تهران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

منطقه آزاد اروند برای گردشگری ۱۴۰۱ هدفگذاری کند| ضرورت معرفی فرصت‌های اقتصادی در تهران

خرمشهر- عباسیان پور، یک فعال گردشگری گفت: سازمان منطقه آزاد اروند برای حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۱ باید از هم اکنون هدفگذاری داشته باشد.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دغدغه فعالان گردشگری منطقه آزاد اروند نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است زیرا شرایط رقباتی و بسیار سخت شده است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند برای حوزه گردشگری در سال ۱۴۰۱ باید از هم اکنون هدفگذاری داشته باشد و برنامه های خود را مشخص کند.

این فعال گردشگری خواستار نگاه متوازن توسط مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به همه فعالان شد و تصریح کرد: رویکرد واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند باید به گونه‌ای باشد که به همه فعالان گردشگری نگاه متوازن شود.

عباسیان پور با اشاره به ضرورت معرفی فرصت‌های اقتصادی گردشگری منطقه آزاد اروند در تهران، گفت: پیشتر یکی از فعالان گردشگری پیشنهاد داده بود که همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران برگزار شود و باید برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی حوزه توریسم اروند اقدامات بهتری صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مینوشهر تاکید کرد: متاسفانه اقدام مثبتی در نوروز ۱۴۰۱ برای گردشگری مینوشهر از سوی مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند رقم نخورد و توجه به این شهر مهم یکی از مطالبات فعالان گردشگری منطقه است.

کد خبر: ۱۴۸٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha