۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
شناسایی ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

شناسایی ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان همدان

همدان - معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به شناسایی ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان همدان،گفت: پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی برای حمایت و ایجاد شرکت های دانش بنیان دارد.

به گزارش بازار؛ ظاهر پورمجاهد در جلسه بررسی اقدامات و برنامه های اجرایی شعار سال در استان همدان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جهت گیری اقتصادی استان را مشخص کرده و برنامه ها نیز برهمین اساس تدوین و اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: هر فرد اعم از حقیقی یا حقوقی اگر ایده کسب و کار نوآورانه ای دارد به سایت پارک علم و فناوری مراجعه و فرم پذیرش و ثبت ایده را تکمیل کند تا در سریع ترین زمان ممکن، داوری و بررسی طرح انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان اضافه کرد: اولویت در تولید دانش بنیان و جلوگیری از واردات و تمرکز بر روی فناوری مورد نیاز استان است.

پورمجاهد افزود: تولید و صادرات اقتدار محور با تکیه بر ظرفیت بالای نیروی انسانی و استعداد جوانان تحصیل کرده استان از دیگر خصوصیات و ملزومات یک تولید دانش بنیان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به وجود ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان همدان ادامه داد: پارک علم و فناوری استان ظرفیت بسیار خوبی برای حمایت و ایجاد شرکت های دانش بنیان را دارد.

به گفته وی، مرکز استقرار خدمات برتر به وسعت ۶۰ هکتار جنب میدان فرودگاه شهر همدان نیز آماده استقرار طرح های هایتک در راستای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha