۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
صادرات محصولات کشاورزی بدون وقفه از مرز پرویزخان انجام می شود
مدیر گمرک پرویزخان:

صادرات محصولات کشاورزی بدون وقفه از مرز پرویزخان انجام می شود

کرمانشاه- مدیر گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین گفت: صادرات محصولات کشاورزی طبق روال گذشته از این مرز رسمی بدون هیچ گونه وقفه‌ای در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گمرک کرمانشاه، قاسم مطلبی اظهار کرد: دیروز با وجود اعلام ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، بادمجان از مبادی گمرکی کشور، در مرز پرویزخان هیچ وقفه‌ای در خصوص ممنوعیت صادرات این اقلام با توجه به عدم ابلاغ کتبی این موضوع نداشتیم و طبق روال روزهای گذشته شاهد خروج محموله‌های صادراتی از مرز بودیم.

به گفته مدیرکل گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین، روز گذشته قطعی سیستم گمرکی برای مدت کوتاهی یک وقفه کوتاه در صادرات از مرز رسمی پرویزخان ایجاد کرد که با وصل شدن سامانه و رفع این مشکل صادرات به روال عادی بازگشت و خللی در صادرات کالاها از مرز ایجاد نکرد.

وی گفت: این مرز رسمی یکی از فعالترین مرزهای کشور برای صادرات کالاهای غیر نفتی است و با تلاش مجموعه گمرک صادرات کالاها در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود و اولویت در صادرات با کالاهای فاسد شدنی و تره بار است.

مطلبی بیان کرد: تا بعد از ظهر دیروز حدود ۲۰۰ کامیون تره بار موجود در مرز از این گذرگاه رسمی به اقلیم کردستان عراق صادر شده است.

وی گفت: اجرای دستورالعمل ممنوعیت هر گونه کالای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان منوط به ابلاع شدن بخشنامه مکتوب است.

کد خبر: ۱۴۶٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha