۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
معرفی سه تا از قوی ترین چراغ قوه های ۲۰۲۱

معرفی سه تا از قوی ترین چراغ قوه های ۲۰۲۱

قوی ترین چراغ قوه‌ها ابزارهایی بسیار مهم و پرکاربرد هستند که در کمپینگ‌ها، طبیعت‌گردی‌ها، تفریحات در فضای باز، گردش در جنگل و محیط‌های کم نور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش بازار، قوی ترین چراغ قوه‌ها ابزارهایی بسیار مهم و پرکاربرد هستند که در کمپینگ‌ها، طبیعت‌گردی‌ها، تفریحات در فضای باز، گردش در جنگل و محیط‌های کم نور مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از یک چراغ قوه قوی به راحتی می‌توان مسیر درست را در شب پیدا کرد. امروزه برندهای بسیار زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید چراغ‌ قوه‌های متنوع فعال هستند و انتخاب قوی ترین و باکیفیت‌ترین چراغ قوه از بین مدل‌های گوناگون این وسیله کار راحتی نیست. قبل از خرید چراغ قوه قوی باید اطلاعات کامل و جامعی درباره برندهای موجود در بازار به دست آورید تا با اطمینان خاطر مناسب‌ترین چراغ قوه را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و مزایای سه مدل چراغ قوه کمپانی نایتکر به عنوان قوی ترین چراغ قوه های موجود در بازار ایران بپردازیم.

بررسی سه تا از قوی ترین چراغ قوه های  2021

چراغ قوه نایتکر مدل TM۱۰K

چراغ قوه نایتکر TM۱۰K یک نمونه از قوی ترین چراغ قوه‌هاست که طراحی یکپارچه و حرفه‌ای، مقاومت بالا، سبک وزن بودن، داشتن قابلیت برنامه‌ریزی برای خروج نور بیشتر، داشتن ۶ لامپ با روشنایی ده هزار لومن، باتری لیتیومی با شارژ پرسرعت، داشتن بدنه آلومینیومی ضدآب با روکش آنودایزینگ، دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. ابعاد این چراغ قوه از موبایل شما کوچک‌تر بوده و براحتی در داخل جیب جا می‌شود.

چراغ قوه مدل TM۱۰K برخلاف اندازه‌ کوچکی که دارد، قادر است تا فاصله ۲۸۸ متری خود را با قدرت روشنایی ۱۰,۰۰۰ لومن روشن کند. بیشتر شکارچیان، پلیس‌ها و کاربران تخصصی به استفاده از این نوع چراغ قوه تمایل دارند. باتری لیتیوم داخلی این چراغ قوه در کمترین حالت روشنایی تا ۲۰۰ ساعت به صورت مداوم می‌تواند روشنایی مورد نیاز را تامین کند و شارژ آن در مدت سی دقیقه به طور کامل پر می‌شود. برای تغییر سطح روشنایی این وسیله ابتدا دکمه power را فشار داده و سپس چند ثانیه روی دکمه Mode مکث کنید.

با انجام این کار می‌توان از بین سطح روشنایی زیاد، متوسط، کم و خیلی کم سطح مورد نظر را انتخاب کرد. سطح نور قابلیت تنظیم بین ۴۰۰ الی ۲۰۰۰ لومن را دارد. برای دسترسی به تنظیمات قوی ترین چراغ قوه مدل TM۱۰K در سطح نوری Hight باید به صورت همزمان سوئیچ‌های Mode و Power را فشار دهید و سه ثانیه در همان حالت نگه دارید. با چشمک زدن صفحه نمایش قدرت و سطح نور فعلی چراغ قوه قابل مشاهده خواهد بود. سپس به مدت بسیارکوتاهی باید دکمه پاور فشار داده شود تا هر بار به میزان ۱۰۰ لومن سطح نور چراغ قوه افزایش یابد. پس از نهایی شدن تنطیمات باید با فشار دادن همزمان سوئیچ‌های Mode و Power چراغ قوه را خاموش کنید. با انجام این کار چراغ قوه در اولویت نوری مد نظر ذخیره شده است. در صورت تمایل برای خارج شدن از این تنظیمات می‌توان با نگه داشتن سوییچ انتهایی دوباره به تنظیمات پیش فرض با سطح نور ۱۰۰۰۰ لومن بازگشت.

معرفی سه تا از قوی ترین چراغ قوه های ۲۰۲۱


چراغ قوه نایتکر مدل TM۲۰K

چراغ قوه نایتکر مدل TM۲۰K یکی دیگر از محصولات جدید شرکت نایتکر است که کیفیت، استحکام و نور بسیار بالایی دارد. این چراغ قوه طوری طراحی شده است که به راحتی بتوان آن را در داخل جیب قرار داد. روشنایی قوی ترین چراغ قوه مد TM۲۰K برابر با ۲۰۰۰۰ لومن است و این مزیت یک امتیاز مهم برای این وسیله به شمار می‌رود. از این چراغ قوه می‌توان برای افزایش امنیت در کمپینگ‌ها و یا هنگام پیاده‌روی در جنگل یا عملیات‌های نظامی پلیس در طول شب استفاده کرد.

مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول ۲ سال است و در صورت بروز هر نوع مشکلی در طول این دو سال امکان تعویض توسط فروشگاه جی لایت نماینده نایتکر وجود دارد. نورافکن چراغ قوه پرقدرت نایتکر مدل TM۲۰K قادر است نور خود را به اندازه ۲۶۰ الی ۱۲۰۰ متر پرتاب کند. در این چراغ قوه ۴ عدد سوئیچ وجود دارند که رابط کاربری بسیار راحتی دارند. دکمه POWER برای روشن یا خاموش کردن قوی ترین چراغ قوه مدل TM۲۰K نایتکر کاربرد دارد. سوئیچ ضامن کشویی امکان استفاده از حالت قفل، حالت روزانه و حالت تاکتیکی را فراهم می‌کند.

حالت قفل برای زمانی فعال می‌شود که چراغ قوه را در داخل جیب قرار داده‌اید و به ایمن‌سازی این وسیله کمک زیادی می‌کند. برای استفاده در زمان سیگنال‌دهی از حالت تاکتیکی کمک بگیرید. در این حالت برای روشن شدن چراغ قوه باید چند ثانیه دکمه POWER را نگه دارید. ظرفیت باتری این چراغ قوه برابر با ۴۸۰۰ میلی آمپر است و برای شارژ کامل آن باید ۴.۵ ساعت منتظر بمانید. ال ای دی نشانگر آبی شارژ باتری وسط دکمه POWER قرار دارد و با کاهش ظرفیت باتری شروع به چشمک زدن می‌کند.

بررسی سه تا از قوی ترین چراغ قوه های  2021

چراغ قوه نایتکر مدل TM۹K

چراغ قوه قوی نایتکر مدل TM۹K یکی دیگر از چراغ قوه‌های بسیار قدرتمنداست که دارای روشنایی بسیار فوق‌العاده و ساختار ظاهری منحصر به فردی است. در این چراغ قوه ۹ لامپ پرقدرت قابلیت تولید روشنایی ۹۸۰۰ لومن را دارند. TM۹K دارای یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است و برای شارژ شدن هشتاد درصد آن به یک ساعت و ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارید. با استفاده از سوئیچ‌های POWER و Mode می‌توان به ترتیب خاموش و روشن کردن و تنظیم‌ حالت‌های نوردهی را انجام داد. با فشار دادن دکمه Mode می‌توان یکی از حالت‌های نوردهی با قدرت زیاد، متوسط، کم یا خیلی کم را انتخاب کرد. برای باز کردن حالت قفل در این مدل از چراغ قوه‌های نایتکر کافیست که دکمه Mode را سه بار متوالی فشار دهید تا با چشمک زدن از حالت قفل خارج شود.

نکات مهم در زمان استفاده قوی‌ترین چراغ قوه‌های نایتکر

یکی از نکات بسیار مهم در زمان استفاده از قوی ترین چراغ‌ قوه های نایتکر این است که از قرار دادن چراغ قوه در حالت خیلی داغ در داخل آب خودداری کنید؛ زیرا با اختلاف فشار ایجاد شده بین دمای آب و محیط بیرون امکان آسیب دیدگی چراغ قوه به شدت افزایش می‌یابد. فعال کردن حالت لاگ لوت در هنگام قرار دادن چراغ قوه در داخل کوله پشتی را هرگز فراموش نکنید. هیچ وقت از نور شدید چراغ قوه برای اذیت کردن دیگران و انداختن نور مستقیم در داخل چشم‌های آن‌ها استفاده نکنید. قبل از استفاده از هر چراغ قوه‌ای اجازه دهید که باتری آن به طور کامل شارژ شود. اگر دیر به دیر از چراغ قوه استفاده می‌کنید، نیازی به شارژ زودهنگام آن نیست. شارژ کردن هر شش ماه یکبار کافیست.

خرید چراغ قوه قدرتمند از فروشگاه اینترنتی جی لایت به عنوان نمایندگی نایتکر

اگر قصد دارید با توجه به نیاز خود یکی از سه مدل چراغ قوه نایتکر شامل چراغ قوه‌های TM۱۰K، TM۲۰K و TM۹K را به عنوان قوی ترین چراغ قوه های موجود در بازار ایران انتخاب کنید، برای خرید چراغ قوه‌ می‌توانید از طریق فروشگاه جی لایت با آدرس اینترنتی http://glite.ir اقدام کنید. خرید چراغ قوه از فروشگاه اینترتی جی لایت به عنوان نمایندگی انحصاری نایتکر مزایای زیادی دارد. این فروشگاه محصولات خود را از بهترین‌ برندهای معتبر جهان و با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

مشتریان می‌توانند انواع مختلف چراغ قوه شامل هد لامپ، چرا قوه پلیسی، چراغ قوه دوچرخه، چراغ قوه نگهبانی نورافکن‌ و غیره را با مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه جی لایت خریداری کنند. یکی از مزایای بسیار مهم خرید اینترنتی قوی ترین چراغ قوه این است که به دلیل عدم مراجعه حضوری به کاهش هزینه‌های رفت و آمد کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید قیمت محصولات ارائه شده درفروشگاه جی لایت را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید آقایی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      1 0
      قیمت نایتکر 20K لطفا