۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
اجرای ۱۷ پروژه ساختمانی در سه استان کشور| ۱۵۹ میلیارد تومان بهای طرح های بهساز کاشانه تهران
بازار گزارش می دهد

اجرای ۱۷ پروژه ساختمانی در سه استان کشور| ۱۵۹ میلیارد تومان بهای طرح های بهساز کاشانه تهران

شرکت بهساز کاشانه تهران از ابتدای سال مالی تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ برای ۱۷ پروژه ساختمانی در استان های تهران، گیلان و مازندران بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان هزینه کرده است.

بازار؛ گروه بورس: هر چند ۱۴۰۰ به لحاظ ساختمان سازی، سال چندان پر رونقی نبود و خیلی از سرمایه گذاران این حوزه دست از کار کشیدند و این صنعت با رکود ۲۱ درصدی تیراژ ساخت و ساز و ۴ درصدی معاملات مواجه بوده است اما بر اساس عملکردی که شرکت بهساز کاشانه تهران از ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه گذشته در کدال منتشر کرده است، ۱۴۰۰ سال پر کاری برای این شرکت بوده است.

بر اساس آن چه که در کدال انتشار یافته است، این شرکت ۱۷ پروژه در دست انجام دارد که بخش عمده آن ها در استان تهران و مابقی در استان های گیلان و مازندران قرار گرفته است. مبلغ بهای تمام شده برآوردی بهساز کاشانه تهران در این ۱۷ پروژه بالغ بر ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بهای تمام شده شناسایی شده پروژه اینانلو ۷۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و در آمد شناسایی شده آن ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان محاسبه شده است

۲ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان درآمد فروش یک پروژه
پروژه ای به نام اینانلو که یک پروژه مسکونی است، بها تمام شده شناسایی شده آن ۷۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که در آمد شناسایی شده آن ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان است. براساس آنچه که در کدال منتشر شده این مقدار برای متراژ ۵۰ متر است، هر متر را این شرکت، ۵۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان اعلام کرده است.

یکی دیگر از پروژه های مسکونی بهساز کاشانه تهران به نام ساحل ۱۳ در محمود آباد است، این پروژه با زیربنا مفید ۵ هزار و ۵۷۵ متر مربع، ۴ میلیارد و ۴۲۱ میلیون تومان بهای تمام شده دارد. براساس آخرین نتایج ۴۲ درصد پیشرفت کار برای این پروژه ایجاد شده است.

پروژه دیگر این مجموعه پروژه مسکونی، تجاری و اداری پیوند و ستاک است که ۳۳ هزار و ۵۰۸ مترمربع یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان بهای تمام شده دارد. بر اساس آخرین اعلام در ماه گذشته این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت کار داشته است.

پروژه دیگر این مجموعه مسکونی، تجاری به نام درخشان در تهران است که ۹۳۴ مترمربع زیربنا مفید دارد، این پروژه ۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان بها تمام شده تاکنون داشته که براساس آخرین اخبار ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پروژه بعدی این شرکت به نام گلچین و مسکونی در تهران است که ۳ هزار و ۸۰۸ متر مربع زیربنا مفید با ۲۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان بهای تمام شده ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین پروژه دیگر این شرکت به نام آجودانیه در تهران با زیربنا سه هزار و ۸۲۱ مترمربع با بها تمام شده ۲۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان، ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی را براساس آخرین اخبار داشته است.

پروژه دیگر شرکت بهساز کاشانه تهران به نام موج در محمودآباد پروژه مسکونی-تجاری با زیربنا ۲۰ هزار و ۷۵۰ متر مربع تاکنون ۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان بها تمام شده داشته است. این پروژه تاکنون به ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

پروژه دیگر این شرکت از نوع مسکونی به نام شهریار در شهریار است که یک هزار و ۷۹۰ مترمربع زیربنا مفید دارد و ۴۸۸ میلیون تومان بها تمام شده با ۷۵ درصد پیشرفت را تجربه کرده است.

بهساز کاشانه تهران ۳ هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال بیشتر نسبت به سال قبل سود کرد

اجرای ۷ هزار و ۵۵۶ مترمربع طرح ساختمان سازی در رشت
پروژه دیگر این شر بهساز کاشانه تهران کت به نام گلسار از نوع تجاری واقع در رشت است که ۵ هزار و ۲۰۵ متر زیربنا مفید با ۴۵ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان بها تمام شده در کنار ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پروژه مسکونی دیگر این شرکت شاهین شمالی نام داشته که در تهران است، زیر بنا مفید این مجموعه ۱۵ هزار و ۳۵۶ مترمربع است که ۳۰ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان بها تمام شده با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی را داشته است.

پروژه دیگر شرکت بهساز کاشانه تهران از نوع مسکونی واقع در اسلامشهر با زیربنا هزار و ۴۳۱ مترمربع ۲۰۴ میلیون تومان تاکنون بها تمام شده داشته است.

پروژه دیگر شرکت بهساز کاشانه تهران از نوع مسکونی واقع در رشت با نام باهنر ۱۱ و زیربنا ۸۹۹ متر تاکنون ۴۳۹ میلیون تومان بها تمام شده داشته است.

پروژه دیگر شرکت بهساز کاشانه تهران از نوع مسکونی واقع در رشت با نام باهنر ۲۲ با زیربنا ۶۷۲ مترمربع و ۱۷۴ میلیون تومان بها تمام شده را در پیش داشته است. این پروژه ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پروژه دیگر شرکت بهساز کاشانه تهران از نوع مسکونی واقع در رشت با نام باهنر ۳۳ با ۷۸۰ متر زیربنا مفید و ۳۳۸ میلیون تومان بها تمام شده و ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آخرین پروژه این شرکت با نام پل رومی در تهران یک هزار و ۹۴۱ متر زیربنا دارد، این پروژه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بها تمام شده با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شایان ذکر است که به تازگی خبری از سود عملیاتی شرکت بهساز کاشانه تهران در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی گذشته منتشر شده که این مجموعه نه تنها گرفتار رکودی که دیگر شرکت های ساختمانی شده بودند نشده است بلکه درآمد آن ۳ هزار ۶۴۱ میلیارد ریال نیز افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha