۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
بازگشت ۱۷۰ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید در استان اصفهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد؛

بازگشت ۱۷۰ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید در استان اصفهان

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: طی ۶ ماه اخیر ۱۷۰ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشت.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به دغدغه های مسئولhن بلندمرتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی به امر تولید و رونق آن اظهار داشت: طی یک دهه اخیر رهبر معظم انقلاب شعار سال را با موضوعیت مسائل اقتصادی و تولید انتخاب می کردند که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی طی سالهای اخیر به دلائل مختلف از چرخه تولید خارج شده اند، ابراز داشت: یکی از مهمترین اولویت های مدیران بلندمرتبه استانی رفع موانع موجود برای بازگشت دوباره این واحدها به چرخ تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در ۶ ماهه گذشته به صورت مرتب و منظم برگزار شده است، تصریح کرد: در این مدت با توجه به تصمیمات و اقدامات اتخاذ شده ۱۷۰ واحد تولیدی راکد در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشته است.

حمایت از تولید، صنعتگران
وی حمایت از تولید، صنعتگران و واحدهای تولیدی را یک سیاست و اولویت مهم برای کارگزاران حکومتی در استان اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: در طول شش ماهه اخیر ۳۷ جلسه ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و ۶۷۰ پرونده از واحدهای تولیدی و صنعتی استان با عناوین بانکی و غیربانکی کی مورد بررسی قرار گرفت.

نقش با اشاره به اینکه کارگروه های استانی تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید تشکیل می شود، گفت: با توجه به قانون ابلاغی و همچنین تصریح دادستان کل کشور مصوبات این جلسات برای تمامی دستگاه های اجرایی و بانک ها لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه مطالبات و خواسته های تولیدکنندگان، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتگران را مصرانه پیگیری می کنیم، افزود: فعالیت کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولیدی همسو با آزاده دولت مردمی سیزدهم است و تکلیف همه اعضا همت و تلاش جهادی برای خارج کردن واحدهای تولیدی راکد به سمت واحدهای اشتغال آفرین، پویا و زنده است.

جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان اداری، اجرایی، قضایی و امنیتی استان در میدان هستند تا چرخ صنعت و تولید پرقدرت تر از قبل بچرخد و از تعطیلی و یا رکود واحدهای صنعتی و تولیدی جلوگیری کنند.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha