۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
تمام دشت‌های استان بوشهر ممنوعه و بحرانی هستند| ممنوعیت کشت و برداشت آب
مدیر عامل آب استان بوشهر:

تمام دشت‌های استان بوشهر ممنوعه و بحرانی هستند| ممنوعیت کشت و برداشت آب

بوشهر- محمدی مدیر عامل آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تمام دشت‌های استان بوشهر ممنوعه و بحرانی هستند از ممنوعیت کشت و برداشت آب از دشت‌ها خبر داد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در راستای تحقق شعار سال، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: استان بوشهر به دلیل خشکسالی‌های پیاپی با کمبود منابع آب روبه‌رو است و اگر بر اساس علم و دانش حرکت‌کنیم، قطعا به موفقیت بیشتری خواهیم رسید.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: کاهش آورد رودخانه‌ها و کمبود منابع آب زیرزمینی استان باعث مشکلات زیادی برای تامین آب شده و البته برای رهایی از مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و مهمی در استان هستیم که بحمدالله از پیشرفت خوبی نیز برخوردارند.

محمدی با بیان اینکه تمام دشت‌های استان بوشهر ممنوعه و بحرانی هستند تصریح کرد: برداشت آب از این دشت‌ها ممنوع است و به هیچ وجه نباید زیر کشت بروند.

وی یادآور شد: تکمیل سدهای در دست اجرا در استان بوشهر، موجبات بهبود وضعیت آب کشاورزان می‌شود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

محمدی افزود: هم‌اکنون ۹ سد به طور همزمان در استان بوشهر در دست اجراست و با تامین اعتبارات لازم برای تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha