۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
افزایش سفرهای نوروزی نشان از بازگشت توان اقتصادی مردم است
سخنگوی دولت:

افزایش سفرهای نوروزی نشان از بازگشت توان اقتصادی مردم است

سخنگوی دولت گفت: حضور ۲۳ دستگاه اجرایی مختلف، نشانه توجه دولت به سفر بوده و هر دستگاهی بنا به مأموریت و ظرفیت خود از سفرهای نوروزی حمایت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری جهرمی، شنبه شب در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با اشاره به فروش بلیت‌های سفر در پنج روز نخست سال اظهار داشت: این حجم از تقاضا که حد نصاب را شکست، نوید آغاز چرخه اقتصادی در حوزه‌های گردشگری و امیدبخش تحقق رشد اقتصادی پیش‌بینی‌ شده در بودجه ۱۴۰۱ و تقویت و بازگشت توان اقتصادی مردم در سال جدید است. حضور ۲۳ دستگاه اجرایی نشانه توجه دولت به سفر است

سخنگوی دولت گفت: این همنشینی و هماهنگی میان دستگاه‌ها در قالب ستاد سفر، تصویر شفاف همدلی در مدیریت سفر نوروزی برای مردم بوده و حضور ۲۳ دستگاه اجرایی مختلف، نشانه توجه دولت به سفر بوده و هر دستگاهی بنا به مأموریت و ظرفیت خود از سفرهای نوروزی حمایت کرده است.

بهادری جهرمی با خدا قوت گفتن و تبریک سال نو به اعضای ستاد، اظهار داشت: آمارهای افزایش سفر، دلگرم‌کننده است. امیدوارم روند کاهشی تلفات در تصادفات نیز تداوم یابد و به صفر برسد و این تلاش‌ و آمارها به گونه‌ای باشد که مردم، شیرینی عید را بیشتر احساس کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha