۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
استفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان در حوزه اطلاع‌رسانی گردشگری
معاون استاندار همدان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت شرکت های دانش‌بنیان در حوزه اطلاع‌رسانی گردشگری

همدان - معاون هماهنگی استاندار همدان با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل مباحث دانش بنیان در حوزه گردشگری، افزایش نرخ بیکاری در استان همدان را ناشی از تاثیر کرونا بر حوزه خدمات و گردشگری دانست.

به گزارش بازار و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی خدمات سفر استان همدان، ظاهر پورمجاهد در جمع فعالان حوزه گردشگری همدان گفت: با توجه فصلی بودن گردشگری استان همدان باید برای خروج همدان از گردشگری مقطعی حمایت‌های کشوری صورت گیرد.

وی بیان کرد: استفاده از شعار سال فرصت مناسبی است که گردشگری را در حوزه دانش بنیان تقویت کنیم و در حوزه سامانه‌های اطلاع‌رسانی که خلا وجود داردمی‌توان با استفاده از مباحث دانش‌بنیان اتفاقات خوبی را رقم زد.

پورمجاهد اضافه کرد: باید ابلاغ‌های کشوری به صورت شفاف اعلام شود چراکه عدم شفافیت ابلاغ‌ها موجب شده تا ارگان‌هایی همچون تامین اجتماعی در بدنه و کلان تفاوت معناداری در اجرای دستورالعمل‌ها داشته باشند.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: دستورالعمل‌های بانکی نیز باید به صورت شفاف به استان‌ها ارسال شود چراکه گاهی دیده می‌شود مصوبات کشوری مرتبط با بانک‌ها از طریق برخی از بانک‌ها به شعب استانی ارسال نمی‌شود و همین موضوع موجب عدم هماهنگی و ایجاد اشکال در کار می‌شود.

وی گفت: برخی از تاسیسات گردشگری استان همدان مانند غارعلیصدر، تله‌کابین گنجنامه پیشران هستند و این تاسیسات باید در حوزه سیاست‌گذاری کلان در نظر گرفته شوند تا مجموعه گردشگری استان را با خود حرکت دهند.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha